בחירת דרך

synergism

New member
בחירת דרך

גם במקורותנו הקדמונים יש לא מעט מידע לגבי ה``דרך`` חז``לנו מקדמת דנא כבר דנו בסוגיא לגבי הדרך שייבור [ייבחר] לו האדם. קדמו להם אבותנו וחלק ממנהיגנו שבתפילותהם נשאו ענהם לשמיים וביקשו תמיד הורני דרכך. כלומר, תמיד חיפשו ממש, ממש ,כמונו ההדיוטות את הדרך הנכונה שיש לצעוד בה,ולא לחינם! אם נחשוב מה הדברים בכי בסיסיים או בשפת הילדים : ,בחר/י שלש משאלות אין ספק שאחת מהן היתה ל``ראות את הדרך``לדעת איזהו שביל יש לצעוד בו.להגיע לצומת [וכולנו מגיעים יום יום לעיתים מספר פעמים ביום] ולדעת לפנות נכון, בדרך כלל זו פריוולגיה שאיננה לחצות את הצומת ולחזור למקצה שיפורים. לדעתי,זוהי המשאלה החשובה ביותר שניתן לקבל, לראות את הדרך, זה נשמע פשוט אבל זה כלל לא כך. אני מקווה שתרמתי מעט לכולנו להביט לפינות אחרות מעט,ולחשוב על הדרך הדרך שתתחיל מאיתנו מעצמנו ותוביל אותנו לחיים מעט שונים .....
 
אכן,זו אחת המשאלות הכי חשובות...

אבל... ברגע ראית הדרך...מאבדים אנו את האפשרות לבחור,להתלבט,לטעות וללמוד מטעויות... מאבדים אנו את כושר הלמידה... מאבדים את העניין... זה כמו לבקש להביט אל העתיד שלך...לדעת מה תהיה,מה תעשה...בידיעה שאין לך אפשרות לשנות...רק להביט אל העתיד שנכתב לך... מה הטעם?... וטוב שאין אנו מביטים אל העתיד... טוב שאין אנו יודעים את הדרך... טוב שאנו ממשיכים לטעות-וללמוד... למרות שבלב כולנו נמצאת משאלה שכזאת...
 

phantom

New member
לא הבנתי כלום...

כנראה שאיבדתי את הדרך לגמרי....למישהו יש GPS ? שלך, פנטום הצ`ט
 
אבל החיים לא בנויים מדרך אחת

ברגע שבחרת דרך , אתה רואה אותה , אתה יכול לבחור דרך חדשה . כל יום יכולה להוביל לדרך אחרת .
 

nely

New member
:) היי סינרגיזם

היית צריך לראות את החיוך הגדול הנמרח על פניי כשקראתי את מה שכתבת. לדעתי לחשת ולא דוברת בכל רם. יש לי מה לכתוב על זה חכה לבאות. נלי אגב ההנאה שבלקרוא היא הדדית
 

nely

New member
בקול רם =בכל רם סליחה טעות טעוי

טעות אחת מרבים
 
למעלה