אין לי מושג איפה מורי וצבצב חזר לבית הוא יחזור היום בלילה
ב בובה ושמה סיוון New member 14/9/03 #23 נועהההה בהצלחה במתמטיקה! יש לי מבחן מחר בשמונה וחצי וגם אני חורשת....
מ מורי לנצח New member 14/9/03 #25 תודה מיתי ../images/Emo24.gif געגעתי אלייך ליטל סיסטר!!! שנים שלא שמעתי ממך שום אות חייים..
ב בובה יקרה מידי New member 14/9/03 #26 אויש אויש אויש המביחן במתמטיקה היה על הפרצוף-לא ידעתי שום דבר. ובכל זאת-שוב תודה לתומר . עכשיו יש לי 6 עבודות להגשה-גדולות כאלה...יאק... וגם אני חולה וגם אח שלי וכל הבית סםפר שלי ואני גם משהקת... חרא יום.
אויש אויש אויש המביחן במתמטיקה היה על הפרצוף-לא ידעתי שום דבר. ובכל זאת-שוב תודה לתומר . עכשיו יש לי 6 עבודות להגשה-גדולות כאלה...יאק... וגם אני חולה וגם אח שלי וכל הבית סםפר שלי ואני גם משהקת... חרא יום.