בוקר
טוב

תודה מיתי ../images/Emo24.gif

געגעתי אלייך ליטל סיסטר!!! שנים שלא שמעתי ממך שום אות חייים..
 
אויש אויש אויש

המביחן במתמטיקה היה על הפרצוף-לא ידעתי שום דבר. ובכל זאת-שוב תודה לתומר . עכשיו יש לי 6 עבודות להגשה-גדולות כאלה...יאק... וגם אני חולה וגם אח שלי וכל הבית סםפר שלי ואני גם משהקת... חרא יום.
 
למעלה