בנות, כבר חשבתי שהתבלבלתי, והגעתי לפורום תבשי
והגעתי לפורום תבשילים, טוב... נו.. נגמרה השורה.... תשמעו הכנתן מתכונים ממש נחמדים, אולי אני גם אקפוץ אליכן על הדרך.. אני סוף סוף מתארחת השנה, אז לא דואגת בכלל... למרות שאת העוגה אני מכינה.. ואת כל הקישקושים של קציצות הדלעת. כמובן עליי. ובטח אמא שלי שתהיה בריאה, שאצלה אני מתארחת וגם אצל אחותי, גם וגם.. לא מקפחת אף אחת.. חלילה... בוודאי שאעזור ואצחטרך לבשל עוד כל מיני דברים, בסדר לא מפחדים מקצת בישולים. אצלי פזמניק סוגר את החג בבסיס מבאס.. מפקד תורן.. טוב, ככה זה כנראה שנכנסים לקבע... הוא קצת מצוברח, אבל הבטחנו שנעשה מאמצים ונשתדל להגיע אליו לחג... נראה.. מנומרי נמצא אי שם, מסייע לכומתות הירוק בהיר נח"ל באמצע שום מקום, שמר בלילה, ואמר שפשוט רעד כמו עלה ברוח.. הקוררררררררר שם פשוט זוועה, והוא לא בחור שקופא כל כך מהר... הביאו להם פליזים וכובעי צמר.. שאלתי אם יש לו פונפון
והוא נראה לך? לא יודעים אם מנומרי יגיע לחג, קצת עצוב לחשוב ששני החיילולים שלנו לא יגיעו
מקווה שלפחות מנומרי יצליח להגיע, ונפתיע כולנו את פזמניק שלנו. שיוסיף לו קצת מורל ומצב רוח
והקטנים שלנו מחכים לחופש, בכל אופן הקצת גדול יותר, טוב, תשמעו למד המון הבחור.. עומר איזה רימון אדום, נראה לי היה כזה טעים.. פעם הבאה אפשר לשלוח לנו גם איזה גרעין או שניים
פולי תרגישי טוב, ולשתות המון המון, יש כאלה שמסטולים מנוסידקס, ויש כאלה מנומנמים, אבל מצמיא מאוד... נועל'ה התגעגעתי אלייך, מקווה שהכול בסדר, מה שלום הבת? מתגייסת איזה שקט מאצלך, אז ספרי איך היה בשבת עם הילדודים? שושק'ה נעלמה לך מהאופק.. טוב לא קל גם עברה דירה, וגם שנה חדשה. ובטח גם ש' שלה לא הגיע הביתה, וקצת עצוב לה גם... מאחלת לכולם המשך שבת שקטההההההההה ונעימה.. ומקווה שמזג האוויר יילךויתקרר בכל זאת כבר כמעט ראש השנה.. שנרגיש קצת חצבים באופק, עומר ראית איזה חצב או שניים?
והגעתי לפורום תבשילים, טוב... נו.. נגמרה השורה.... תשמעו הכנתן מתכונים ממש נחמדים, אולי אני גם אקפוץ אליכן על הדרך.. אני סוף סוף מתארחת השנה, אז לא דואגת בכלל... למרות שאת העוגה אני מכינה.. ואת כל הקישקושים של קציצות הדלעת. כמובן עליי. ובטח אמא שלי שתהיה בריאה, שאצלה אני מתארחת וגם אצל אחותי, גם וגם.. לא מקפחת אף אחת.. חלילה... בוודאי שאעזור ואצחטרך לבשל עוד כל מיני דברים, בסדר לא מפחדים מקצת בישולים. אצלי פזמניק סוגר את החג בבסיס מבאס.. מפקד תורן.. טוב, ככה זה כנראה שנכנסים לקבע... הוא קצת מצוברח, אבל הבטחנו שנעשה מאמצים ונשתדל להגיע אליו לחג... נראה.. מנומרי נמצא אי שם, מסייע לכומתות הירוק בהיר נח"ל באמצע שום מקום, שמר בלילה, ואמר שפשוט רעד כמו עלה ברוח.. הקוררררררררר שם פשוט זוועה, והוא לא בחור שקופא כל כך מהר... הביאו להם פליזים וכובעי צמר.. שאלתי אם יש לו פונפון