בוקר שבת

ruthi26

New member
בנות, כבר חשבתי שהתבלבלתי, והגעתי לפורום תבשי

והגעתי לפורום תבשילים, טוב... נו.. נגמרה השורה.... תשמעו הכנתן מתכונים ממש נחמדים, אולי אני גם אקפוץ אליכן על הדרך.. אני סוף סוף מתארחת השנה, אז לא דואגת בכלל... למרות שאת העוגה אני מכינה.. ואת כל הקישקושים של קציצות הדלעת. כמובן עליי. ובטח אמא שלי שתהיה בריאה, שאצלה אני מתארחת וגם אצל אחותי, גם וגם.. לא מקפחת אף אחת.. חלילה... בוודאי שאעזור ואצחטרך לבשל עוד כל מיני דברים, בסדר לא מפחדים מקצת בישולים. אצלי פזמניק סוגר את החג בבסיס מבאס.. מפקד תורן.. טוב, ככה זה כנראה שנכנסים לקבע... הוא קצת מצוברח, אבל הבטחנו שנעשה מאמצים ונשתדל להגיע אליו לחג... נראה.. מנומרי נמצא אי שם, מסייע לכומתות הירוק בהיר נח"ל באמצע שום מקום, שמר בלילה, ואמר שפשוט רעד כמו עלה ברוח.. הקוררררררררר שם פשוט זוועה, והוא לא בחור שקופא כל כך מהר... הביאו להם פליזים וכובעי צמר.. שאלתי אם יש לו פונפון
והוא נראה לך? לא יודעים אם מנומרי יגיע לחג, קצת עצוב לחשוב ששני החיילולים שלנו לא יגיעו
מקווה שלפחות מנומרי יצליח להגיע, ונפתיע כולנו את פזמניק שלנו. שיוסיף לו קצת מורל ומצב רוח
והקטנים שלנו מחכים לחופש, בכל אופן הקצת גדול יותר, טוב, תשמעו למד המון הבחור.. עומר איזה רימון אדום, נראה לי היה כזה טעים.. פעם הבאה אפשר לשלוח לנו גם איזה גרעין או שניים
פולי תרגישי טוב, ולשתות המון המון, יש כאלה שמסטולים מנוסידקס, ויש כאלה מנומנמים, אבל מצמיא מאוד... נועל'ה התגעגעתי אלייך, מקווה שהכול בסדר, מה שלום הבת? מתגייסת איזה שקט מאצלך, אז ספרי איך היה בשבת עם הילדודים? שושק'ה נעלמה לך מהאופק.. טוב לא קל גם עברה דירה, וגם שנה חדשה. ובטח גם ש' שלה לא הגיע הביתה, וקצת עצוב לה גם... מאחלת לכולם המשך שבת שקטההההההההה ונעימה.. ומקווה שמזג האוויר יילךויתקרר בכל זאת כבר כמעט ראש השנה.. שנרגיש קצת חצבים באופק, עומר ראית איזה חצב או שניים?
 

יומטוב5

New member
שבוע טוב

רםואה שלמה לך פולי לקלברי קראתי ביום שיש והתרגשתי אבל תפוז לא נתן לי להגיב וגם אני ובעלי ישבנו לעשות תפריט חג בעלי אומרשהוא המבשל בבית אנחנו אומרים שהוא מנהל העבודה אבל בסןפו של דבר נשאר לי מספיק מה לעשות לא יצלחנו לסדר לפי ארוחות אז כתבנו כל מה שנכין ונחמם לפי הצורך אז היו: צלעות כבש אווז בתנור פרגיות ממולאות עופות ממולאים ומוסקה אורז ותפוא דג סלומון ודגים ממולאים והמון סלטים צריכה לחשוב על מנות אחרונו החייל לא יוצא צריך להחזיר את הימים שיצא לחתונה הטייל נוסע שוב אחרי החג שבוע טוב
 

colibri

New member
שבוע טוב!

נו מה יהיה? כולם כבר עם רשימות ומתכונים? אני עוד בשלב ההכחשה. צפויים לנו... רגע, מחשבת... 18 אנשים לשלושת ימי החג. שני החיילים בבית, וזה נהדר. הבת הנשואה והנכדות - בעלה נוסע לשבוע, גיסי, גיסתי ושתי בנותיהם, ואחיין אחד מחו"ל עם שני החברים. זהו בינתיים. ואני עובדת בראשון, שני ושלישי. וביום רביעי בבוקר, אזכרה של חמי. ואז אפשר באמת להתפנות לבישולי החג
לא, אבל כנראה נצטרך להתחיל קצת קודם, בכל זאת... טוב, עוד יום אחד, לא אחשוב על זה
מה שבטוח, זה איכשהו מתחלק בין כולנו, כל אחד מכין משהו. את השבת עברנו די בנחת. הנסיכה כבר יצאה - יש להם איזו מסיבה כנראה הערב איפשהו במרכז הארץ, כל החבר'ה מהקורס, אז תישן אצל חברה. אתמול לפני כניסת השבת תפרתי לה בפעם הראשונה את הדרגות למדי א'! התרגשתי. גם היא. לקח חצי שעה של מדידות, עד שהחליטה על המיקום המדוייק שלהן... כומתה, סיכות, דרגות, והשבוע תקבל גם את השרוך כנראה, אז בכלל. המנומר - יוצא בבוקר, מתחיל את השבוע השביעי של הקורס - אפשר לומר כבר, את המחצית השניה. שניהם חוזרים לחג, אם הכל ילך כמתוכנן
. אז הפעם יוצאים בלי עוגיות, לא נורא. הקטנה הזמינה שתי חברות לישון אצלה - מתרוצצות מעלה-מטה במדרגות... מקווה שיצליחו לקום בבוקר לבית הספר. וזהו, שבוע חדש. שיהיה שבוע טוב, פולי, רפואה שלמה, מגלית, בהצלחה עם ההחלטות, ונועה, בהצלחה עם ההכנות לאירוח, ולכולם לכולם, שבוע טוב ושקט!
 
למעלה