בוקר שבת

ע ו מ ר 4

New member
בוקר שבת

12 שעות שינה עם הפסקה אחת קטנה....לקולו של מנומרי ד שטילפן(בעצמו
)להגיד שהגיעו לדרום הרחוק...שהכל בסדר...והולכים לחגוג...(פסיטבל רגאיי) ישנתי כמו תינוק.... פולי? את בסדר? היו לי המוני תכנונים...רק שירוק בקבוק ישנה כאן....ואני אם לא אשמור על שקט קטן...אז ......
אז מקשיבה בשקט ל103fm פתחתי רימון
....וזוללת את גרעיניו
נפלא שבנפלאים. רימוני העץ (רוני?!
) מתייבשים....עליהם תיכתב ברכה.....ווילקחו מחר לאי שם(שגם אני לא אוהבת כלל בימים אלה...)
ומנומרי טוענים והעזו להגיד שאפשר י לכתוב על בריסטול אדום...במילא...זה יזרק....לא רוצה לספר לכם...איזה כמעט מלחמת עולם היתה כאן...בן אדום מנומר לירוק בקבוק...איך העזו להגיד בכלל....ומה זה ענינם. ורק לשם הבנת הדברים...ירוק בקבוק קנתה בטעות 12 רימונים... ואת מי שלחה להשלים ל15? כן. את ה
מקניטים ואוהבים
מנסה לארגן לי תפריט חג. ככה כותבת על דף...איך יראה השולחן.מפיות...נרות...פרחים....קישוטים וכו. להכין מרק עם קראפלך?....לא...כן....אמאלה שלי תמיד הכינה את הקראפלך... גפילטע? לא ממש יודעת להכין.......ואולי לא רוצה... טוב תישנו....אני אחשוב כבר לבד...כמו כל הפולניותתתת....וזהו.
 
בוקר טוב. שאלה טובה שאלת

לגבי אם דומם יכול לאהוב? אם תשאלי את אייל שני, הוא שר ומהלל אהבה אמיתית בינו לבין עגבניה או כרוב ואולי יש אפשרות כזאת. וברצינות, עכשיו כשאני אורזת את הבית ומוצאת כל מיני דברים שעברו איתי שנים, שקיבלתי מאנשים אהובים שאינם כבר, הם-הדברים, טומנים את האהבה הזאת בתוכם והם מקור לאהבה. ככה (בלי להשמע מטורפת לגמרי) אני מרגישה.
 

Rוני

New member
יש לי הגדרה חדשה לאהבה

כשאת אוהבת את הכל וכשאת מבינה שהדרך בה את רואה את הדברים היא זו שקובעת אז האהבה שלך משפיעה על כל הסובב אותך ומחזירה לך אהבה ( Rוני מפינת הרוחניות שהגיעה במפתיע)
 

פולי44

New member
בוקר טוב עומר וכולם

ושבת שלום. תודה, עומר, אני בסדר, אתמול לא הרגשתי טוב, התקררתי והגרון כאב לי מאוד, עכשיו קצת יותר טוב. יש כדור מופלא שנקרא נוסידקס והוא עובד עלי פלאים, רק שצריך לישון אחרי שלוקחים אותו אז כנראה שזה מה שאני אעשה עוד מעט, אחרי שאסיים את הבישולים. גם אני די שוברת את הראש איך ומה לבשל לחג, כי אנחנו אמנם בערב החג אצל הורי אבל אחרי זה יש עוד 3 ימים תמימים שצריך להאכיל בהם 4 גברים, אמנם בעלי מבשל יותר טוב ממני, אבל בכל זאת אצטרך קצת יצירתיות בחג הזה. 4 ימים זה המון זמן. אולי יום אחד יהיה במסעדה, נראה. שתהיה שבת רגועה לכולם
 

Rוני

New member
פולי, כמומחית לנוסידקס אני יכולה לומר לך

שלא על כולם הוא משפיע אותו הדבר אותי למשל הוא לא ממש מרדים מה שצריך לקחת בחשבון שלא כדאי לנהוג אחרי שלוקחים אותו, במידה ואת כן מושפעת ממנו אני, ליתר בטחון, לא נוהגת לאחר שלקחתי אותו ותמיד מצטערת שהוא לא מרדים אותי, כי כשלא מרגישים טוב, עדיף להעביר את זה בשינה
תרגישי טוב
 

פולי44

New member
רוני'לה

בודאי שאין לי כוונות לנהוג היום, הנוסידקס לא ממש מרדים אלא יותר מטשטש, ובאמת העברתי את רוב היום בשינה, ועוד היד נטויה תודה
 

Rוני

New member
רימונים מיובשים, יש לי כמה בצלחת תצוגה

אני מחכה לראות תמונה
 

מגלית

New member
שבת בבוקר יום יפה...אמא שותה עוד כוס קפה...

בוקר טוב, עומר - את יושבת לבד בחושך וחושבת....???
- ענק!!! (את חייבת לעשות משהו עם הצילומים שלך - את מצליחה להעביר דרכם המון רגש ומציאות. מדהים!) אני אעזור לך במחשבות לקראת ערב החג...- הבישולים אצלי בחג הם אלו - מנה ראשונה - גפילטע פיש - שבן זוגי שיחייה מתכוון להכין (האמת, נראה מסובך להכנה אבל ממש לא כך) בצק עלים ממולא כבד קצוץ עם רוטב פיטריות (המאכל הלאומי בבית) מנה שניה - מרק עוף (ברור...............) - הבעיה עם קרפאלך - שזה טעים בטירוף (או עם בשר או תפ"א ובצל מטוגן) אבל סתם ממלא... עדיף הרבה ירקות במרק (אני שמה המון קישואים/גזר/דלעת) וים של שקדי מרק - מטורפת על שקדי מרק מנה עיקרית - ובכן, השנה החלטתי להכין גללי חזה עוף במילוי תרד ופיטריות (עומר - היה מתכון בפייסבוק) בציפוי פנקו עם רוטב יין בצד + מתכון שניסיתי אמש ויצא מ ד ה י ם - שעועית ירוקה עדינה עם קוביות דלעת ברוטב אסיאתי - פשוט להכנה וממש ללקק את האצבעות + חצאי תפ"א בתנור (רך בפנים קריספי בחוץ - מתכון קל מאוד וטעים להפליא) + 2 סלטים מנה אחרונה - כוסות מרנג במילוי גנאש וניל ופירות יער מעל... זוהי הארוחה השנה.... יש רעיונות/הערות/הארות ?! אשמח לקבל רעיונות. אני כ"כ אוהבת לבשל ולהכין - זו התרפיה שלי... פולי - שמחה שאת מרגישה יותר טוב.... תתחזקי לפני החג ה
שלי עדיין ישן... אתמול הצחיק אותנו עד דמעות עם סיפורים... מסתבר שביום חמישי בלילה נאבד לו הפינפציל (משהו כזה) והוא הרי היה בטוח שהוא נשאר שבת אבל כיוון שבצהריים הודיעו לו שהוא קיבל "מצטיין צוותי" סלחו לו... הצחוק הוא - שאחה"צ התקשרו אליו החבר'ה שנשארו שבת וסיפרו לו שהאבדה נמצאה....המפקד ביקש שיודיעו לו - ושיקח בחשבון שהוא הולך עכשיו לעבוד קשה מאוד כדי לקבל את זה בחזרה- כך שבערב העלנו ספקולציות מה הולכים לעשות לו.... מחר חוזר לארבעה ימים ויוצא לחג!! איזה כייף. בטח ניסע לאנשהו בחג... חייבת קצת "לשבור שיגרה"... אני כרגע בהתלבטויות קשות לגבי "עתידי המקצועי".... חייבת לשנות... החלטתי לנסות לחפש תפקיד חדש ולא בתחום שלי... מאמינה שכל שינוי הוא לטובה. חייבת משהו לנשמה . פשוט חייבת. עברתי כ"כ הרבה עד היום וראיתי ושמעתי מתוקף תפקידי הנוכחי כ"כ הרבה דברים - שחייבים לקחת את החיים בפרופורציות ולזכור, כל הזמן לזכור כמנטרה - לדעת לחיות את החיים היום - ולא לחכות לעתיד ולהגיד - נו, טוב, כשאצא לפנסיה אנוח... אהנה.... לא ולא - לצערי, גם את הגיל הזה אף אחד לא מבטיח - ומספיק שמתכננים לנו את הדברים הרעים שלא בשליטתנו - אז אנו ניהיה אחראיים לדברים הטובים שבחיינו. ואני מנסה להאחז ב"משפטים הפילוסופיים" אותם אני זורקת לאויר... אז זהו, הראש עובד שעות נוספות... קצת מועקה קטנה בלב - שבוודאי תעבור... שהשבת תמשיך להיות שקטה ונעימה...
 

49צהוב

New member
שבת שלום

גם אני חושבת מה להכין בחג החיל ישאר לחג אבל יש לי: 2 זקנות (גיל ממוצע 88) ופיליפינת רק האל יודע מה היא אוכלת ילד אחד 2 צמחוניות 4 טורפי בשר ואנוכי אמרתי לצמחוניות שתדאגנה לעצמן- ותבאנה אורז וירק חם הזקנות יביאו שתיה ועוגת דבש (איכסה עוגת דבש) אחד מטורפי הבשר יביא בשר מסוג כלשהו (בתקוה לשון) ואני מכינה מוס דג- ובשר כבוש כמנה ראשונה חזה עוף עם פלפלים- משהו תאילנדי (אולי טוב לפיליפינית)- תפוחי אדמה אפויים בתנור- 3-4 סלטים (שמעתי שצריך גזר וסלק) ריומנים יש לי די על השיח בגינה וגם תפוח יין ובירה לא חסר.... אנחנו מסודרים לא? עוד יש כמה ימים לברך שנה טובה לא?
 
צהוב -אהבתי את הקלילות שלך לקראת החג בעיקר את

שמעתי שצריך... חחח מה זאת אומרת החייל נשאר בבסיס או בבית? אצלי החייל סוגר חג ..בבסיס.
 
מגלית בישולי החג לקרוא ולהתענג - שברת

אותי עם המנה האחרונה... איזו השקעה!! נשמע שעוברת עליכם שבת טובה ומהנה עם החייל המתוק !! כיף לכם שחוזר אליכם תוך כמה ימים . לגבי השינוי המקצועי, אני בעד שינויים כשמרגישים שאי אפשר או הפורמט המקצועי "לא זה", הכל תלוי בך עד כמה תקחי את ההרגשה שלך רחוק ותגשימי ותעשי לנשמתך!!! אז בהצלחה - כשתחליטי זה יבוא לך!! אה.. לגבי הבישולים שלי לחג - אז אני השנה בעניין הברכות יש לי כמה רעיונות שיהיו מרעננות.. אנחנו חוגגים יחד עם אחיותיי וכל אחת יש לה חלק אחר בארוחה.. שיהיה שבוע טוב!!
 

מגלית

New member
גלילאה - המנה האחרונה ממש ממש קלה

אם תירצי, ארשום לך את המתכון. ממש קלי קלות - נראה מפוצץ ונשמע מפוצץ - זה הכל!!!
 

noati

New member
בוקר שבת רגוע../images/Emo13.gif עומר התמונות שלך../images/Emo99.gif

אנחנו בסימן תיקונים וסידורי בית אחרונים לאחר הצביעה... מארחים כ - 20 איש אצלנו לארוחת חג, הפעם החלטנו לפנק וביקשנו להביא רק יין טוב (בד"כ כל אחד מביא מבישוליו) כך שמה להכין כבר ידוע ורשום...אפילו הצלחנו לעשות חלק יפה מהקניות אתמול (רק שהחום והלחות החזירות אותי הבייתה מותשת כמו שלא זוכרת את עצמי
) פולי - ברוכה השבה מהטיול הכייפי והחוויות
תרגישי טוב (פרוסות בצל עם דבש מעליהם...אח"כ לשתות את המיץ שנוצר מאוד עוזר לגרון ובכלל) מתגייסת - איזו הפתעה נהדרת עשו לכם ולחובל. תהנו משבת זו. ככל שאת מספרת ומדברת יותר על הסגלגל שלך...אני רואה אל מול עיני את המתבגר שלי (סיפור סלקום...למשל.. המתבגר שלי היה אומר בדיוק אותו דבר
) פנה קוטה - מקווה שהמעבר יהיה נעים בדיוק לשנה החדשה כייף :) איילת - מה מצב בריאות החייל שלך? משתפרת הברך? והקו שם נרגע קצת, בשבילו ובשביל לב אימא? ים וגל - מקווה שהאיזור של החייל שלך חוזר לסטוטס קוו. אדמוניתי - מה עם גולנצ'יק? נסלח לו? חזר לקחת עוגיות?...מה פיתום חורף בראשון....לנו כאם,לא רחוק ממך חם מאוד
אמפי - הסיפורים על החייל שלך פשוט מרגשים, מצחיקים ומחממים את הלב. ילד מדהים יש לך. מגיע לכם
רוני - בהצלחה עם העסק החדש! ובהצלחה עם הענינים הרפואיים המרגיזים מאוד של הגבוה שלך
סמדר - הצפון נעים ויפה תהנו
גליליאה, מגלית, שיו, רותי, תיתי, עפרהלה, צהוב 49 וכל האימהות הנהדרות שכאן (אם שכחתי מישהי איתה הסליחה) מקווה שהחיילים בבית או במצב טוב קרוב לטלפון
קוליברי עוד מעט אחזור לקרוא אותך...ולהתרגש שם בכתום
שבת יפה לכולן
 

ע ו מ ר 4

New member
זהו...התעוררתי

כן.פולי אני איתך....ועסוקה בשינה ללא נוסידקס. נוסידקס אכן משפיע שונה...כשהילדים היו קטנים היה נהוג אז כשמצוננים ועמוסי ליחה לתת סירופ נוסידקס. אז אצל כולם הילדים ישנו....וכאן חגגו אל תוך הלילה...הושמו אל תוך עגלת לול....ווטיול לילה החזיר את כולנו אל מעט שלווה לילית. הכנתי לי בצהריים תפריט...
...די דומה אליך מגלית... לא הוזכרו בו שקדי מרק...אבל נראה לי שזה רעיון בכלל לא רע. קינוחים אני לא ממש מוצלחת בשכאלה
ובעניני אהבה
לפני כמה שנים עת טיילתי לי ביער מאחורי הבית....מצאתי זוג מאוהבים...אספתי אותם אל ביתי....ניקיתי אותם...והם הונחו כלאחר כבוד על מדף שולחן הכתיבה. דוממים אך אוהבים. אהבה? בטוחה שקודם כל אדם צריך לדעת לאהוב את עצמו... וכשזה נמצא....נוח...וקל יותר לקבל את הסובב.
 
למעלה