בוקר שבת
12 שעות שינה עם הפסקה אחת קטנה....לקולו של מנומרי ד שטילפן(בעצמו
)להגיד שהגיעו לדרום הרחוק...שהכל בסדר...והולכים לחגוג...(פסיטבל רגאיי) ישנתי כמו תינוק.... פולי? את בסדר? היו לי המוני תכנונים...רק שירוק בקבוק ישנה כאן....ואני אם לא אשמור על שקט קטן...אז ......
אז מקשיבה בשקט ל103fm פתחתי רימון
....וזוללת את גרעיניו
נפלא שבנפלאים. רימוני העץ (רוני?!
) מתייבשים....עליהם תיכתב ברכה.....ווילקחו מחר לאי שם(שגם אני לא אוהבת כלל בימים אלה...)
ומנומרי טוענים והעזו להגיד שאפשר י לכתוב על בריסטול אדום...במילא...זה יזרק....לא רוצה לספר לכם...איזה כמעט מלחמת עולם היתה כאן...בן אדום מנומר לירוק בקבוק...איך העזו להגיד בכלל....ומה זה ענינם. ורק לשם הבנת הדברים...ירוק בקבוק קנתה בטעות 12 רימונים... ואת מי שלחה להשלים ל15? כן. את ה
מקניטים ואוהבים
מנסה לארגן לי תפריט חג. ככה כותבת על דף...איך יראה השולחן.מפיות...נרות...פרחים....קישוטים וכו. להכין מרק עם קראפלך?....לא...כן....אמאלה שלי תמיד הכינה את הקראפלך... גפילטע? לא ממש יודעת להכין.......ואולי לא רוצה... טוב תישנו....אני אחשוב כבר לבד...כמו כל הפולניותתתת....וזהו.
12 שעות שינה עם הפסקה אחת קטנה....לקולו של מנומרי ד שטילפן(בעצמו