בוקר שבת אפרורי מוליד פתרונות יצירתיים לקסאם

בוקר שבת אפרורי מוליד פתרונות יצירתיים לקסאם

1. מאווררים עצומים שיוצבו מזרחית לרצועה, בפריסה של כמה עשרות קילומטרים, יסיטו את הקסאמים לכיוון הים. צריך רק לסדר את זה עם הירוקים ועם חברת חשמל, ויש פתרון אחד. בלי הפגזות, בלי מבצע. 2. לתת לפלשתינים, דרך האיחוד האירופי, תקציב מיוחד ייעודי בשביל פיתוח ותפעול הקסאמים. מהניסיון, חזקה עליהם שהכסף יילך לכל דבר פ-ר-ט לקסאמים. נקי ומשתף את האירופים, אם כי משקף ציניות מסוימת ביחס לשכנינו. 3. חומה. 100 אמות עובייה - 5 רבוא אמות גובהה, שתקיף את הרצועה ותחסום את הרקטות. חד משמעי, יספק תעסוקה (כנראה לפלשתינים) וישפר את הנוף למי שגר בסמוך לרצועה. לאור המעשיות הבולטת של פתרון זה, אפשר לקרוא לחומה, "חומת אוסלו". 4. קרקס המחבלים המעופף של מונטי פייתון - לוקחים מחבלים (יש כמה אצלנו), שמים אותם בכמה קראוונים חדירי קסאם בעליל, בשמירת הגורמים המתאימים, ומפזרים אותם בעוטף עזה, שישמשו מטרות. פתרון נאה לטעמי, אלא שיש חשש שאיזה מחבל יבקש לצאת לשירותים ויברח לנו ובכלל, מוסריותו של פתרון זה מוטלת בספק כמובן. יש עוד במחסנית, אבל יש זמן, לא בוער (כלומר, שדרות כן, אבל זה חו"ל, אנחנו דואגים לישראלים תחילה).
 

shy-1

New member
אני יכול להוסיף את הצעתו של קובי אוז:

מגנט גדול מלמעלה, ימשוך הקאסמים אליו במעופם ארצה. נ.ב. הצעה מספר 2 היתה נהדרת, לוא הפתאח היה זה שמשלח אלינו קאסמים, החמאס מושחת אף פחות מהיהודים
 
כל המוסיף הרי זה משובח

אם הם לא מושחתים מספיק, אפשר להוסיף טוויסט - לבחור פלג מסוים אחד בחמאס, ולתת רק לו את הכסף חחח.
 
ולגבי הצעתו של קובי אוז: מלמעלה זה מסובך

כיוון שעזה ממילא חפורה כולה מלמטה, יהיה הרבה יותר פשוט להציב מגנטים מתחת לעזה, שלא יאפשרו מלכתחילה לשום דבר להתרומם.
 

shy-1

New member
ובכן, הרשה לי להביע מספר תמיהותתתתתתתתתתתתתתת

1 - מדוע לא כתבת זאת קודם ? 2 - עזה חפורה ככל שתהיה, הטילים עפיל בשמים. 3 - אני מתפלא שלא שמעת על כוח המשיכה(יעני לא צריך מגנטים).
 
אין תמיהות

1 כי לא חשבתי על זה קודם. 2+3 כל טעמה של הרקטה הוא להתגבר על הכבידה, משמע - הכבידה אינה מספיקה. תרצף את כל עזה התחתית במגנטי ענק עצומים, יהיה הרבה יותר קשה לשגר אותן. גם להבריח אמלח יהיה קשה יותר. אתה יכול, למצער, להניח כוכב נייטרונים או משהו כזה מתחת לעזה, מה שיפעיל כבידה עצומה באזור, ויבטל באמת את הצורךף במגנטים. אולם זה כנראה יגרום לשינויים סביבתיים מסוימים והירוקים לא ייתנו.
 

shy-1

New member
מצטער, אין חזק מכוח המשיכה, ואם תרצה להכניס

מגנט כזה גדול(שיפתור הבעיה) מתחת לעזה, אז מעבר לחוסר אפשרות הפיזית לעשות כך, מחירו יהיה כמו התוצר הלאומי של ישראל בשנה, יעני NO CAN DO .
 
דווקא כוח המשיכה הוא החלש בכוחות

ונראה לי שמבחינת המעשיות, המגנט של מעלה והמגנט של מטה, שקולים הם.
 

shy-1

New member
טוב, אם אתה משווה אותו לכוח של ש"ס, הוא חלש,

אך ככוח המחזיק אותך על הרגלים, ומונע ממך לעוף לתוך העוגה שהאשה אופה לשבת, אני מאד מכבד ומעריך אותו
 

Crimson Dawn

New member
זול יותר לתקוף

ניוטון לימד אותנו הוא שלכל תגובה יש תגובת נגד, השאלה היא רק מה תגובת הנגד לקסאמים, עוד משהו שניטון לימד אותנו הוא לחשב במדוייק מסלול של טיל (עצם נע המאבד ממסתו) עוד לפני שהומצא הטיל ולמצוא במדוייק את מקום הנחיתה תוך שילוב עם חוק הנפילה אנחנו לעומת זאת מסוגלים לפגוע בטיל במעופו אך זה יעלה הון תועפות ליירט צינורות מעופפים רבים כל כך מה גם שהם נופלים אקראית וכמעט לא גובים חללים. כאן אצלי ליד העיר יש כמה סוללות פטריוט שאמורות ליירט טילים, אבל זה אזור המרכז ויש כאן גם כור גרעיני באזור, אקווה שהטילים יעזרו במשהו למרות שיהיה הרבה יותר זול להתקיף מאשר להתגונן. למזלנו הפלסטינים טרם למדו זאת ולכן פגיעותיהם אקראיות. אפילו אם אתן להם את המרחק המדוייק והכיוון המדוייק (בכלל לא בעיה עם גוגלארת') נראה אותם מחשבים את הוקטורים (מתמטיקה של 5 יחידות) הדרושים לנפילה מדוייקת של הטיל. . ודרך אגב הכוח האלקטרומגנטי חזק יותר מכוח המשיכה פי 1,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000.
 
בסדר, עסקינן ברעיונות יצירתיים, לא חוכמה

ברור שלתקוף חזרה הכי זול ופשוט, ואף אעז לומר הכי נכון. קח שבוע של להיות ערבים ואין עזה, אין פלשתינים, אין קסאמים ואין בטיח. אלא שזה לא יקרה, אז צריך להיות יצירתיים.
 

Crimson Dawn

New member
../images/Emo26.gif../images/Emo26.gif

רק שלא יהיו פתרונות יצירתיים נוסח אהוד ברק בקיימפ דייוויד "ריבונות פלסטינית מעל האדמה - ריבונות ישראלית מתחת לאדמה". תחרות של התקפה-הגנה לא תועיל לישראל שכן ההתקפה זולה יותר וההגנה תדרוש משאבים רבים מדי. לבנות רקטה פרימיטיבית שיכולה לגרום נזק אפשר באופן ביתי ובזול, אפילו אבק שריפה אפשר לבשל במטבח אבל מיגון כולל של יישובי ישראל הרבה יותר יקר מזה. נכון יש לישראל משאבים להגנה לא כמו בימיה הראשונים של המדינה אך עדיין בתחרות תהיה מין הסתם התפתחות של הפלסטינים בתחום ההתקפה מה שיגבה עלויות יותר ויותר גבוהות. בתמונה למעלה אזור פתוח בפאתי העיר בית להיא שברצועת עזה נקודות הציון הם 31 מעלות, 32 דקות ו-50.3 שניות צפון כנגד 34 מעלות, 29 דקות ו-55 שניות מזרח 150 רגל מעל פני הים. בתמונה למטה מזקקת נפט מדרום לאשקלון שבמדינת ישראל נקודות הציון הם 31 מעלות 37 דקות ו-45 שניות צפון כנגד 34 מעלות, 31 דקות ו-16 שניות 120 רגל מעל פני הים. מעבירים למספר ביחידת מידה אחת כלומר מעבירים את הדקות לשניות מחברים לשניות ומחלקים ב-3600 (מספר השניות במעלה) יוצא: 31.5473 צפון 34.4986 מזרח 31.6291 צפון 34.5211 מזרח מחסרים את האורך והרוחב בנפרד ומוצאים את המרחק לפי משפט פיתגורס (שתי נקודות עם שני משתנים יוצרות קו במערכת צירים): רוחב=31.5473-31.6291= -0.0818 אורך=34.4986-34.5211= -0.0225 מרחק בריבוע = אורך בריבוע + רוחב בריבוע 0.00669124+0.00050625=0.00719749 המרחק הוא לפיכך 0.084838 נכפיל ב-100 כדי לעבור לקילומטרים 8.4838 ועוד פעם ב-1000 כדי לעבור למטרים 8483.8 מטרים. עכשיו כשיודעים את המרחק המדוייק צריך רק את הנתונים של הטיל כדי לקבוע את זווית השיגור המתאימה לפי הדרך שהטיל יעבור באוויר לפי כללי התנועה של ניוטון. את הנתונים הללו יודעים בוודאי בוני הטיל. עכשיו הכיוון: בשביל לקבוע את כיוון השיגור נשתמש בטריגונומטריה, ניקח את המרחק (0.084838) ואת האורך (-0.0225) ונעשה על המנה שלהם את הפונקציה ההופכית לסינוס או את הרוחב ונעשה את הפונקציה ההופכית לקוסינוס (הם יכולים להשיג מחשבונים מדעיים בישראל). -0.0225/0.084838= -0.2652 והזווית היא:15.37883717 מעלות מזרחה מהצפון (יש לפלסטינים מצפן לא?) הפואנטה היא שצריך להפסיק לסמוך על חסדי שמיים ולקחת יוזמה והיוזמה היא תמיד אצל המתקיף - שזה הפלסטינים לעת עתה והם רק הולכים להשתפר בכישוריהם בתחום הזה.
 

סוהי

New member
אתה מתחרה בי (מקינאה) אבל אני מפרגן לך....

והרי תגובותי להצעותיך אחת לאחת: 1.מאווררים - רעיון מצויין רק אם הם יופעלו ע"י הרוחות שעושים שמאלני התנועה למען בג"צ עכשיו. 2.אני בטוח שהכספים שאתה מוכן להעניק לפלסטיניםלא יופנה ליצור ושיגור הקסאם....זה כבר פסה - הכל יושקע בעולם הגראד! 3."אמות"...?!...."ריבוא"...?!.....מממממממ.....דבר עברית,חייל!!!.........ועל כךכבר נאמר - עוד חומה...ושופטי בג"צ חותכים את הורידים...(של מי?!
)... 4.רק אלוהים ימצא תשובה לשקשוקה הזאת.....ועל כך כבר נאמר - מה הוא אומייר??? המשך בחשיבה היוצרת,ידידי,ככה תגיע.......לשם.
 
כמדומני אמה זה בין המרפק לפרק היד

ובכל מקרה, אף אם חלק מהרעיונות נראים קצת...הזויים או לא מעשיים, אין לשכוח שמדינתנו הקטנה הלכה להסכמי אוסלו ולהתנתקות, כך שאין לפסול מראש שום דבר רק כי הוא דבילי מדי.
 

הMפצח

New member
יש לי פתרון יותר טוב

שופכים מלמעלה דלק וזורקים גפרור.
כל דבר אחר זה לדחות את הבילתי נמנע וחבל על כל רגע.
 
אבל רק אם זה דלק מוסרי, עם גפרור מוסרי

ואחרי ששניהם הוכשרו ע"י בג"צ, ללא חשש טבל שביעית וכיבוש.
 
למעלה