בוקר מדהים

האמת שזה לא מדוייק

גפ"ס לא הראה מערכת מדהימה מלכתחילה. לחות עד לא יותר מ-700 מ"ב במרכז, וגם כן לא מגובה הקרקע...
בצפון המצב נראה הרבה יותר טוב לפיו, וכך באמת היה. גם באנליזה של גפ"ס רואים שהאפיק באמת עבר אותנו ולא סתם חלמנו
הוא פשוט לא עשה כלום.
 
זאת בדיוק כוונתי,"האפיק עבר אותנו

ולא עשה כלום"...כי אנחנו כבר בסוף אפריל. ירדו 3-4 מ"מ בצפון,נו,אגרויסה מציאה...
השמ"ט,נתנו גשם מהיום,עד יום שבת בבוקר
 
כן, האטמוספירה באמת עייפה

שלא לומר מותשת. מי ישמע, מה היא כבר עשתה השנה
אני לא מבין איך כזה אפיק יפה לא מוריד גשם בהתאם. אפשר לנחש שזה בגלל הקרקע, שלא הייתה הכי תומכת, אבל זה לא תירוץ..
 
אני לא הבטחתי כלום ../images/Emo7.gif

זה גפ"ס הבטיח
יש עוד נגלה, אבל היא נראית פחות טוב. אבל את יודעת, עם החורף המטורף הזה, אולי דווקא היא תביא לכם ת'ברד. אני כבר התייאשתי מלנסות להבין ת'אטמוספירה הזאת.
 

נועם ס

New member
../images/Emo108.gifסנעירי צודק.לא היה גיבוי קרקע

קרקעי (אליבא דה מטאוטק)
 
למעלה