מטייל עם סנאים
New member
האמת שזה לא מדוייק
גפ"ס לא הראה מערכת מדהימה מלכתחילה. לחות עד לא יותר מ-700 מ"ב במרכז, וגם כן לא מגובה הקרקע...
בצפון המצב נראה הרבה יותר טוב לפיו, וכך באמת היה. גם באנליזה של גפ"ס רואים שהאפיק באמת עבר אותנו ולא סתם חלמנו
הוא פשוט לא עשה כלום.
גפ"ס לא הראה מערכת מדהימה מלכתחילה. לחות עד לא יותר מ-700 מ"ב במרכז, וגם כן לא מגובה הקרקע...