בוקר מדהים

טסונמי1

New member
חשבתי על זה.....כמה סימלי הגשם

האחרון{כניראה}של החורף - ומיפגש סיום החורף-כמו תפאורה מושלמת להצגה טובה............. בנהריה ירדו עד כה 4 ממ גשם-ויש עדין על מה לדבר......... בוקר טוב!
 
אני חושב ברצינות שבאביב הזה אנו

שוברים שיא של מספר ימים בהשפעת רמה.
 
לאמיר הערן גוטע תחזיות

כמו שאומרים... מה המצב כרגע? נראה כי העייסק חלף לו... יש עוד פוטנציאל להמשך?
 
לאה, לצערי אנחנו לא נגיע. בשבת עדיי

ן נעריך נזקים (נפשיים ואחרים). שיהיה לכולכם מפגש מוצלח! (זה גם בגלל שאצלנו זה לא הגשם האחרון, מאי עוד לפנינו...).
 

tcu6

New member
בוקר יבש ודווקא יפה בגני תקוה-

קומולוסים בינוניים בשמי מערב, נראים כמו שולחנות הפוכים.
 
לפי המכ"ם גשם ישר על צור הדסה ועל

נהרייה. מסקנה: היינו צריכים לארגן יותר מפגשים בחוץ בתקופה האחרונה, ובכל רחבי הארץ.
 
בינתיים רק טיפטוף. אין לי בעיה עם

גשם שוטף עד שלוש ומשמונה בערב. בבקשה. תודה. לא יזיק אם גם יתחממם קצת.
 
מה זה? מז"א לפי הזמנה?

ברגע שקצת לא נוווווח כולם פה מוותרים פתאום על הגשם והקור... חובבי מז"א-מחמד...
 
למה לא? אני מחמד ככה או ככה.

ובבקשה, בברמיצווה של הקרס הינוקא - ברד ביצי פינגווינים, ורוח סועה. |אין לי אפשרות לצרף אייקונים, מצטער, מתלוצץ|
 

נועם ס

New member
../images/Emo108.gifצהריים,../images/Emo96.gif../images/Emo96.gif../images/Emo96.gif,סיכום

רעננה= 0 0 0 0 0 0 0
 
תגידו,מישהו דיבר על גשם? כאן,בת"א,

יום "יפה",שמיים כחולים ונקיים,שום סימן לגשם,אפילו אין ענן אחד לרפואה
 
רציתי להגיד לכם,שבסוף אפריל מה,

שרואים במפות,לרוב נשאר במפות,מה שאנחנו מקבלים פיזית,זה כינים ובטטות,אבל היי,מי אני,שאני יהרוס לכם....ת'פנטזיות
 
למעלה