חחחחחחחחחחחח../images/Emo3.gif ערררב../images/Emo110.gif
וואי כמה צחקתי אתמול.. גם צחקתי ליעל במקרופון בלי הפסקה (חחח היתה לי התקפת צחוק
...) וגם אח"כ במתיחה.. וואיי וואיי הודייי כמה שזאת היתה מתיחה טובה בשבילךךך!! היום הראתי לבנדוד שלי תתמונה עם אגם והוא לע האמין לי ששפגשתי אותה! (אל תשאלו למה רק היום, כי לא ראיתי אותו שבועיים..) הוא חשב שעשיתי תתמונה בפוטושופ או משו כזה
אע כן וקנו לי מסגרת בצבע סגול לתמונה ואני צריכה לתלות אותה בחדר
צבענו היום תחדר שלל אבא שלי (הוא בסוף לע עובר דירה איזה כיף
) איזה צבע יאפה
ורצינו לצבוע גם בחדר אבל לא נשאר מספיק צבע
ועזרתי לצבוע.. מסתבר שאני לע עקומה כמו שחשבתי
ואח"כככ הלכנו לקניון לקנות נעליים כי תקודמות גנבו לנוו.. חחחחח איזה יום אמאא.. ובלילה ישנתי בקושי 5 שעותת ואני עייפפפה.. ומחר יש לי שעת אפססס! שיגעתי לכם תשכל
שיהיה לכם אחלה שבועעעעעעעע
ושבוע ראשון מלא של הבצפר.. שיהיה בהצלחההההההההה