בוקר/לילה טוב

יעל 13

New member
בוקר/לילה טוב

חחחחחחחחחחח אני ומיכל עבדנו על ידיד שלנוו יו איזה מצחיק היהההה אנחנו נשפכותת מיכל------>שאני מבטיחה אני מקיימת....התמונה מוקדשת לך!
 

ט ל ו ש1

New member
בוקר טוב../images/Emo42.gif

 
בוקר....../images/Emo10.gif

קמתי עם מצב רוח רע... לא יודעת למה אבל בא לי לבכות... הבית ספר הזה מייאש אותי... והולכת להיות לי שנה לא פשוטה בכלל... בכל מקרה אין לי מושג למה אבל קמתי עם מצב רוח
מיואש כזה...
 
רעות עות../images/Emo70.gif../images/Emo26.gif../images/Emo107.gif

גמאותי הוא מייאש! אולי אני אפילו אצטרך לעזוב
עצה של הורי
(רק לכמה חודשים...) פסדר אבל מסתדרים.. תתנחמי בזה שעוד מעט יתחילו כל החגים... וכולם עוברים את השנה הזאת....(י"א) אני בטוחה שתצליחי...
הדס
 

שיוש 12

New member
ח'ברה כנסו ../images/Emo13.gif

קומונה חדשה על אמ"ל שווה כניסה http://www.tapuz.co.il/Communa/userCommunaMsges.asp?CommunaId=12274 אשמח אם תיכנסו
 

יעל 13

New member
צהריים טוביםםםםםםםם

אחותי היום באה אלי ואומרת לי "יעל אתמול שהייתי עם אמא ואבא בפארק הירקון ראיתי את קרן ועדלי והם חתמו לי!" איך היא שמחהה אני מזה אוהבת אותם הם חמודים לאללהההה
 

פלורי2

New member
צהריים טובים../images/Emo42.gif

טוב לא כל כך טובים
... קרה לי משהו בסימס.
 

אביחי 33

New member
ערב חרא...

שבוע חרא.. שנה חראא.. כרגיל... אביחי נדפק מכל הכיוונים.. שבוע טוב לכולם!
 

M a m u s h k a

New member
מה יש לך נשמה?

למה אתה ככה? גמלי היה יום מבאס בטירוףףףףף... אבל יהיה טוב אל תדאג
 
חחחחחחחחחחחח../images/Emo3.gif ערררב../images/Emo110.gif

וואי כמה צחקתי אתמול.. גם צחקתי ליעל במקרופון בלי הפסקה (חחח היתה לי התקפת צחוק
...) וגם אח"כ במתיחה.. וואיי וואיי הודייי כמה שזאת היתה מתיחה טובה בשבילךךך!! היום הראתי לבנדוד שלי תתמונה עם אגם והוא לע האמין לי ששפגשתי אותה! (אל תשאלו למה רק היום, כי לא ראיתי אותו שבועיים..) הוא חשב שעשיתי תתמונה בפוטושופ או משו כזה
אע כן וקנו לי מסגרת בצבע סגול לתמונה ואני צריכה לתלות אותה בחדר
צבענו היום תחדר שלל אבא שלי (הוא בסוף לע עובר דירה איזה כיף
) איזה צבע יאפה
ורצינו לצבוע גם בחדר אבל לא נשאר מספיק צבע
ועזרתי לצבוע.. מסתבר שאני לע עקומה כמו שחשבתי
ואח"כככ הלכנו לקניון לקנות נעליים כי תקודמות גנבו לנוו.. חחחחח איזה יום אמאא.. ובלילה ישנתי בקושי 5 שעותת ואני עייפפפה.. ומחר יש לי שעת אפססס! שיגעתי לכם תשכל
שיהיה לכם אחלה שבועעעעעעעע
ושבוע ראשון מלא של הבצפר.. שיהיה בהצלחההההההההה
 
למעלה