מי מה מתי ראש השנה ? ../images/Emo12.gif
אפשר עדין לברך בברכת בוקר טוב ? הבוקר קמתי הפוך לא במיטה אלא בראש חשבתי לתומי כי שבת היום התעוררתי והאישה ש שישנה בדרך כלל לידי לא לצידי נו טוב חשבתי הלכה לאחותה קמתי לקפה שבת בניחותא בודק טלפונים נכנסים שלא עניתי (היות וישנתי) אחד הטלפונים איש שומר שבת שנדברנו להיפגש בבוקר ראשון מה הוא מטלפן בשבת חשבתי לעצמי ...אולי אחד מהנכדים שלו שיחק בנייד תוך כדי שתייה נזכרתי בכוכב נולד...רגע ...רגע כוכב נולד שודר במוצ"ש וכמכת ברק 188 ווט בבבת אחת למוח הכבוי שלי שתפס שהיום יום ראשון האישה בעבודה הבנים נעלמו מי לביה"ס ומי למכללה שלו ורק ברק בטלן חושב ששבת... טלפון מהיר לשומר שבת אני כבר בדרך עשיתי איפוס וכרגע אני כותב עליכם מבחוץ (לביתי) נו אז שיהיה לנו שבוע טוב וקניות נבנות לחג
ו נ.ב להרגיע אוותכם שאצלי הכול שפיר ובלתי שביר אסביר שבחמישי נרדמתי אחה"צ וזה היה יותר גרוע
היות שנת'עוררתי לא ידעתי מי אני ?
אפשר עדין לברך בברכת בוקר טוב ? הבוקר קמתי הפוך לא במיטה אלא בראש חשבתי לתומי כי שבת היום התעוררתי והאישה שי'ישנת לידי לא לצידי נו טוב חשבתי הלכה לאחותה קמתי לקפה שבת בניחותא בודק טלפונים נכנסים שלא עניתי (היות וישנתי) אחד הטלפונים איש שומר שבת שנדברנו להיפגש בבוקר ראשון מה הוא מטלפן בשבת חשבתי לעצמי ...אולי אחד מהנכדים שלו שיחק בנייד תוך כדי שתייה נזכרתי בכוכב נולד...רגע ...רגע כוכב נולד שודר במוצ"ש וכמכת ברק 188 ווט בבבת אחת המוח הכבוי שלי ש' תפס שהיום יום ראשון האישה בעבודה הבנים נעלמו מי לביה"ס ומי למכללה שלו ורק ברק בטלן חושב שבת... טלפון מהיר לשומר שבת אני כבר בדרך עשיתי איפוס וכרגע אני כותב עליכם מבחוץ (לביתי) נו אז שיהיה לנו שבוע טוב וקניות נבנות לחג| U| ונ.ב להרגיעכם שאצלי הכול שפיר ובלתי שביר...אסביר בחמישי לשבוע שעבר נרדמתי אחה"צ וזה היה יותר גרוע
היות שנת'עוררתי לא ידעתי מי אני ?
אז היום זה יותר טוב...נהוון
להשת'100 תקוות שלי להשת'100 תקוות שלי