בוקר ליום ראשון

בוקר ליום ראשון

שבוע חדש כאן נה נני נננה נה שבוע קצר כי הראש של השנה מגיע
שיהיה בוקר עליז ומשמעותי מי שעדיין לא הספיק יש זמן לנקות להכין לבשל ולקנות קדימה לקום
בוקר טוב לכווולם רק טוב!!!
 

ש ר ה לה

New member
שבוע נפלא לך גחלילי, סליחה שפתחתי שרשור נוסף

אנא אחדי את השורות... אני כבר במרוץ אחרי הזמן האבוד בשבוע כל כך קצר עם כל כך הרבה שבתונים......
 

עלווה

New member
../images/Emo140.gifשבוע מבורך../images/Emo24.gif

גחלולה לאן את רצה.....
טרם הספקותי לנוח מהנקיון והבישול לשבת וכבר לפעולה במלוא המרץ את רצה... איזה כייף של שבוע מקוצר....
 

alondli

New member
אכן שבוע קצר..ובעצם כול החודש הזה..

יהיה "קצר" בימים רגילים..
והמון ימי חופשה לתלמידים ולאלה העובדים שעות "רגילות"..
לבשל?. עוד לא התחלנו..
מה יש למהר..? יום שלישי נבשל משהו ..
בוקר טוב ושבוע נעים לכולם .
 
אלונדילהההה

מה זה עוד לא התחלנו לבשל הלוווו יש ניסויים שחייבים לנסות קודם לחג נה נני נננה נה רק טוב!!!
 

alondli

New member
"ניסויים"...?../images/Emo8.gif לא עם המשפחה+ חגים..../images/Emo6.gif

אלה ארוחות ללא הפתעות, אלה לא הנסיבות למעוף קולינרי ומתכונים אקזוטיים.. לא במשפחה שלנו (=שלה..
). אפרופו מעוף קולינרי לא שגרתי..שמעתי שיש מסעדה ביפו " קורדליה" שזה..ממש כך. מישהו שמע על זה משהו..?
אולי אקח אז זוגתי לשם, בסיום "ארוחות" החגים..
 

w o m a n 10

New member
עכשיו אתה אומר? ../images/Emo13.gif

לפני שבועיים חגגנו יום נישואין. המליצו לנו על מסעדת "רפאל" עלה מלאן ת'אלפים כסף והאוכל היה די רגיל עם נגיעות של גורמה
חג שמח לך ושנה טובה
 

צילוש43

New member
קולולוש..גם לאחר שבועיים../images/Emo8.gif../images/Emo6.gif

טוב יש עוד כתובת ל"גורמה" מצריך טעימה
 

w o m a n 10

New member
אמממ... ../images/Emo152.gif

יש לי מיד אחרי החג יומולדת. הזדמנות לעשות מקצה שיפורים
[פלומה, את רואה איך עושים את זה?
]
 

alondli

New member
ההתמחות שלי זה הפטה כבד, מזכירים לי בכול חג..

יהודי או נוצרי..
..ומרק העוף כמובן..
 

ברק 188

New member
מי מה מתי ראש השנה ? ../images/Emo12.gif

אפשר עדין לברך בברכת בוקר טוב ? הבוקר קמתי הפוך לא במיטה אלא בראש חשבתי לתומי כי שבת היום התעוררתי והאישה ש שישנה בדרך כלל לידי לא לצידי נו טוב חשבתי הלכה לאחותה קמתי לקפה שבת בניחותא בודק טלפונים נכנסים שלא עניתי (היות וישנתי) אחד הטלפונים איש שומר שבת שנדברנו להיפגש בבוקר ראשון מה הוא מטלפן בשבת חשבתי לעצמי ...אולי אחד מהנכדים שלו שיחק בנייד תוך כדי שתייה נזכרתי בכוכב נולד...רגע ...רגע כוכב נולד שודר במוצ"ש וכמכת ברק 188 ווט בבבת אחת למוח הכבוי שלי שתפס שהיום יום ראשון האישה בעבודה הבנים נעלמו מי לביה"ס ומי למכללה שלו ורק ברק בטלן חושב ששבת... טלפון מהיר לשומר שבת אני כבר בדרך עשיתי איפוס וכרגע אני כותב עליכם מבחוץ (לביתי) נו אז שיהיה לנו שבוע טוב וקניות נבנות לחג
ו נ.ב להרגיע אוותכם שאצלי הכול שפיר ובלתי שביר אסביר שבחמישי נרדמתי אחה"צ וזה היה יותר גרוע
היות שנת'עוררתי לא ידעתי מי אני ?
אפשר עדין לברך בברכת בוקר טוב ? הבוקר קמתי הפוך לא במיטה אלא בראש חשבתי לתומי כי שבת היום התעוררתי והאישה שי'ישנת לידי לא לצידי נו טוב חשבתי הלכה לאחותה קמתי לקפה שבת בניחותא בודק טלפונים נכנסים שלא עניתי (היות וישנתי) אחד הטלפונים איש שומר שבת שנדברנו להיפגש בבוקר ראשון מה הוא מטלפן בשבת חשבתי לעצמי ...אולי אחד מהנכדים שלו שיחק בנייד תוך כדי שתייה נזכרתי בכוכב נולד...רגע ...רגע כוכב נולד שודר במוצ"ש וכמכת ברק 188 ווט בבבת אחת המוח הכבוי שלי ש' תפס שהיום יום ראשון האישה בעבודה הבנים נעלמו מי לביה"ס ומי למכללה שלו ורק ברק בטלן חושב שבת... טלפון מהיר לשומר שבת אני כבר בדרך עשיתי איפוס וכרגע אני כותב עליכם מבחוץ (לביתי) נו אז שיהיה לנו שבוע טוב וקניות נבנות לחג| U| ונ.ב להרגיעכם שאצלי הכול שפיר ובלתי שביר...אסביר בחמישי לשבוע שעבר נרדמתי אחה"צ וזה היה יותר גרוע
היות שנת'עוררתי לא ידעתי מי אני ?
אז היום זה יותר טוב...נהוון
להשת'100 תקוות שלי להשת'100 תקוות שלי
 

ב י ג ב ר

New member
ברכת שנה טובה-מקומונה "על קצה הלשון"

קומונה "על קצה הלשון" מבקשת לברך את כל החברים ובני משפחותם בברכת חג שמח- ו"שנה טובה" חודש תשרי הגיע והשנה החדשה פוסעת פנימה נכנסת היא בהדר ופאר ומברכת את כל עם ישראל. מבקשים אנו בכל ליבנו לברך בברכת שנה טובה ומתוקה ובאושר ושמחה, נישא ברכה: שנה של אושר שגשוג ופריחה שתהיה מתוקה ומלאה בדבש שנהיה לראש ולא לזנב שנדע לסלוח ולהתחיל מחדש, שנדע להתגבר על כל מכשול בו נתקל ובקיצור שנה טובה ומבורכת- חג שמח. ביגי ורנאל- בשם הקומונה.
 
למעלה