בוקר טוף........

הילוש*

New member
בוקר טוף........

בוקר טוב נשמות שיהיה לכם יום פצצתי אוהבת המון הילה
 

נ ד ב 19

New member
בוקר טוב לך מתוקה...

יש לי שיר בשבילך: בוקר טוב עולם מה שלום כולם אני יורד מהחוטים אני כבר ילד אמיתי כמו כול הילדים.. כמה טוב לחיות ולהיות ילד שאוהב את העולם והעולם אותו אוהב מכול הלב.... <רגע מצחיק של זכרון ילדות> :cool:
 

הילוש*

New member
דנבו`ש......

שיהיה לך בוקר מדהים חמוד ואחלה יום ביי ביי אה........ תודה על השיר אין על פינוקיו
 

נ ד ב 19

New member
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

דנבוש....עשית לי את היום:) חולה עלייך מתוקה... ;-)
 
למעלה