בוקר טוף........ בוקר טוב נשמות שיהיה לכם יום פצצתי אוהבת המון הילה
נ נ ד ב 19 New member 3/7/01 #2 בוקר טוב לך מתוקה... יש לי שיר בשבילך: בוקר טוב עולם מה שלום כולם אני יורד מהחוטים אני כבר ילד אמיתי כמו כול הילדים.. כמה טוב לחיות ולהיות ילד שאוהב את העולם והעולם אותו אוהב מכול הלב.... <רגע מצחיק של זכרון ילדות>
בוקר טוב לך מתוקה... יש לי שיר בשבילך: בוקר טוב עולם מה שלום כולם אני יורד מהחוטים אני כבר ילד אמיתי כמו כול הילדים.. כמה טוב לחיות ולהיות ילד שאוהב את העולם והעולם אותו אוהב מכול הלב.... <רגע מצחיק של זכרון ילדות>
ה הילוש* New member 3/7/01 #3 דנבו`ש...... שיהיה לך בוקר מדהים חמוד ואחלה יום ביי ביי אה........ תודה על השיר אין על פינוקיו
נ נ ד ב 19 New member 3/7/01 #4 חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח דנבוש....עשית לי את היום חולה עלייך מתוקה...