בוקר טוב

שרונמר

New member
בוקר טוב

לבני יש הפרעת קשב וריכוז. לא היתה בעיה כזו לפני שהתחילו ההתקפים. קשה לו מאוד ללמוד. בקשנו ריטלין אבל בשיקום ילדים נאמר לנו, שזה יכול להגביר את ההתקפים. למישהו יש מידע לגבי הנושא?
 
קשב וריכוז

יש קשר בין אפילפסיה לקשיי קשב וריכוז - בין אם בגלל ההתקפים עצמם ובין אם בגלל התרופות. גם לנו אמרו שהשילוב עם ריטלין בעייתי, ובינינו, מי רוצה להאכיל את הילד שלו בעוד כימיקלים למוח? מצד שני, חלק מתרופות האפילפסיה מעוררות ומגבירות קשיי קשב וריכוז וחלק דווקא עוזרות להוריד את הקצב. במקרה שלנו, היו שתי תרופות שהפכו את הילד להיפראקטיבי ברמות בלתי נסבלות, ותרופה אחת ששיפרה פלאים את כושר הריכוז שלו. נראה לי שכדאי להתייעץ עם הנוירולוגים שלכם, גם לגבי התאמה של תרופה שתקל גם על קשיי הקשב והריכוז.
 

שרונמר

New member
לאמא של עיליצוק

גם הילד שלי הפך להיפראקטיבי בעקבות הדפלפט. הנוירולוגית כל הזמן אומרת, שהפרעה התנהגותית כזו יכולה לקרות. היא לא ממליצה על החלפה של תרופה, כי הוא יציב יותר מקודם. תופעות של הפרעת קשב, יחד עם היפראקטיביות קשות מחיבות שקילה מחדש לתרופה אחרת. בגלל חילוקי הדעות אנחנו פנינו לפרופסור קרמר לחוות דעת נוספת. נראה מה יש לו להגיד. הילד סובל ומבחינתי זה יותר קשה מהסיכון בהחלפת תרופה.
 

ruthty

New member
קשב וריכוז

יש לי שאלה האם עשת לו אבחון דרך רופא ילדים מקצועי ואם כן אז אני אספר לך סיפור לבתי האמצעית אבחנו חוסר קשב וריכוז לאחר התיעציות רבות הוחלט לתת לה רטילין אני התנגדתי לאחר דיונים רבים הוחלט לתת לה תחליף טבעי בתור תרופה שם התרופה פסיפלורה ואין לה שום תופעות לוואי היום בתי כבר לא מקבלת את זה היא נמצאת בחטיבה וכל ציונה 9 אולי אולי זה יעזור לך
 

שרונמר

New member
שלום רותי

אצל בני הנושא הרבה יותר מסובך. בלל ההדרוצפלוס, יש מדי פעם חוסר איזון בכמות הנוזלים. יותר קשה לאזן מוח שעבר טראומה של גידול, ולחץ מוגבר. נראה לנו שהתרופה גורמת לבעיות האלה ומעדיפה שנחליף תרופה למשהו שירגיע אותו. הפרעת הקשב קשה מאוד, שאלתי את הנוירולוגית אם יכול להיות שיש גם ניתוקים קצרים. היא אמרה, שהאי אי ג'י האחרון לא מראה. הבדיקה מלפני חודש. לא יכול להיות שהמצב שונה כרגע? אוף, זה נורא מסובך...
 

ruthty

New member
../images/Emo24.gifשרונמר ../images/Emo24.gif

מה הגיד ומה אומר יכול להיות שאת צודקת מאה אחוז רק לאמא יש תחושת בטן היות ואת חיה את זה יום יום אם את חשה שהכדורים גורמים לכך כדי מאוד לדבר עם הרופא
 

שרונמר

New member
הי רותי

הנוירולוגית לא רוצה להחליף תרופה, כי היא חושבת שכך הוא יציב יותר. צריך לתת לילד לסבול? קשה לי להבין אותה ולכן ניגש ליעוץ נוסף. יכול להיות בכלל, כמו שהזכרתי קום, שיש ניתוקים קצרים מאוד, שנראים כהפרעת קשב. איך אפשר לדעת? רק אי אי ג'י יתן תשובה?
 

חייםלוי

Member
מנהל
כמו שאמרה רותי לאמא יש את תחושות

הבטן הנכונות ביותר על הילד. אם את חושבת שהתרופה מגבירה את בעיית חוסר הקשב עד לממדים בלתי נסבלים תדברו עם רופא אחר. לא צריך להינעל על נוירולוגית אחת. כשיש תופעות לוואי קשות (מכל סוג שהוא) צריך לדון בעניין מחדש עם מישהו אחר ולא חסר אפילפטולוגים ונוירולוגים טובים.
 

ruthty

New member
הי שרונמר../images/Emo20.gif

דעתי כמו חיים אני חושבת שאת יכולה לפנות לרופא אחר ולהועץ בו תראי הספר לך משהוא עצוב שהיתי בגיל 16 היה לי רופא סנדלר בתקופה של אז המצב היה יותר קשה אני סבלתי מהרופא עד גיל 17.5 למזלי קבלתי צו ראשון והועברתי לתל-השומר זהיה המזל הגדול בחיים שלי נפלתי לרופא מבין רפואה ואת הלב בותה תקופה כל הזמן אמא נלחמה כמו ארי לעבור רופא היום הדברים שונים לא יקרה שום דבר אם תפנילעוד רופא לפי דעתי לא כדי לתת רטלין לא מספיק שהוא מקבל כדורים שהוא חייב כמה פעמים אמרת לי שאת אמא נלחמת אז קדימה עכשיו זה הזמן את יודעת שיש לך זכות להועץ ברופא מומחה שלוש פעמים בשנה הרבה בריאות ובהצלחה
 

ruthty

New member
../images/Emo187.gifשלחתי לך אחת הכתבות

מחבר ההודעה נושא : האמת על רטלין ארז פתח הודעה : 1 פרסומים : 1 פורסם: 2005-12-17 09:06 | ערוך הודעה זו | מחק הודעה זו | -------------------------------------------------------------------------------- רטלין הוא סם עם אותם מרכיבים של קוקאין (אמפטמינים) הגורמים לתופעות זהות. (במדריך המחלות הפסיאטרים האמריקאי DSM, כתוב שחור על גבי לבן שהם כמעט זהים למעט כך שרטלין חזק יותר והשפעתו ארוכת טווח). כנסו ללינק הבא מעיתון תל-אביב(זה מגמד את התופעה אבל אפשר לראות את האמת) http://www.tam.co.il/2_12_2005/chdashot1.htm< br /> כמו כן ניתן להיכנס ללינק הבא ולצפות בסרט שם על ADHD. זה באנגלית אבל זה מראה מה אומרים החוקרים על הפרעות הקשב והריכוז. לא תאמינו עד שלא תראו. זה תחקיר שבוצע על ידי נוירולוג בכיר. http://www.adhdfraud.org/frameit.asp?src=http ://www.adhdvideo.org www.adhdvideo.org/ADHDvideo56.asf אם נפגעת מהתעללות פסיכיאטרית פנה אליי.
 

שרונמר

New member
../images/Emo4.gifשאלה

כל מי שסובל מאפילפסיה יש לו גם הפרעת קשב,קשה ללמוד ולהתרכז, או שזה קשור רק לתרופות?
 

חייםלוי

Member
מנהל
ודאי שלא. יש רבים שיש להם

אפילפסיה ואין להם הפרעת קשב. ייתכן וזה קשור לתרופות וייתכן שהקשר הוא גם במיקום בו נמצא המוקד האפילפטי אם זו אפילפסיה מוקדית.
 
הסבר

יש יותר מיקרים של הופעת אפילפסיה באנשים עם הפרעות קשב, מאשר באנשים ללא. כלומר באדם ללא יהיה סיכוי של 1% , ובאדם עם סיכוי של 5% . כלומר קודם ההפרעות קשב ולאחר מכן אפילפסיה. בנוסף התרופות לפעמים יוצרות תופעות לוואי של הפרעות קשב. אז צריך לבדוק טוב אם ההפרעות קשב לא היו לפני, אולי לא שמתם לב? ולאחר שבטוחים, יש להאשים את התרופה. .
 

ruthty

New member
../images/Emo24.gifבוקר טוב

אנני חושבת שאת צודקת יתכן מאוד שהילד עצבני עקב המחלה זאת אומרת שההתמודדות שלו בים ביום מקשה עליו ואז זה מפריע לריכוז זה נקרא מחשבות תורדניות הרבה שיחות נפש ואם יש חבר טוב זה עוזר מאוד שיהיה לך יום נעים
 

שרונמר

New member
בוקר טוב לך רותי

הבן שלי עם שמחת חיים מדהימה. הוא צוחק, מציק לאחותו בחוכמה... אני ממש לא חושבת שזאת עצבנות. הקושי בריכוז ובקשב מאוד בולט בלימודים בבית, עם המורה. בשיקום כל מי שעובדת איתו אומרת שהוא ילד טוב, עם משמעת עצמית גבוהה, אבל הקושי החמיר, במקביל לעלייה במינון של הדפלפט. זו הסיבה שאני עדיין חושבת שהבעיה בתרופה. קודם, לפני שהכל התחיל הוא היה תמיד חולמני, לוקח זמן עד שהוא מגיב, קצת איטי, אבל תלמיד טוב מאוד. ההחמרה הופיע עכשיו.
 
למעלה