בוקר טוב..

bduya

New member
בוקר טוב..

כן כן, אני הרגע קמתי.. שתהיה לכולנו שבת של שלום..:).. שיק שיק בום בום- ברכות על הניק החדש, ננסה להסתגל ;-) צושי- לא יודעת מ לומר חוץ מזה שאני אוהבת אותך כל כך. קנדי- את יודעת טוב מאוד שישר חשבתי גם עליך כשהזמנתי את צוש.. אז יאללה שניקו- יאאאא הגעגועים הורסים אותי, אם אני חוזרת הביתה מהמרכז השבוע בלי לראות אותך אל תקראי לי בשמי !! אמממ.. מורני וסנופי- אחחח אתם כאלה יפות כשאתם ישנות כאן לידי.. (המשיכו כך סופסופ יש לי קצת שקט..) ובעצם.. זהו.. חיוכים לכולנו.. :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) בדויה
 
למעלה