בוקר טוב

יעל 13

New member
ששששששש אחותך

אני הולכת לדודיםםםם ברוך השם סוף סוף!! איזה מניאקים יש להם בריכההה אחחח תקנאו קצת לא יזיק....חחחח
 
חחח נכון הוא מה זה חמוד../images/Emo99.gif

בוקר טוב לכולםםם
יעלושש איזה כיף לךךך עותי תרגישי טובבבב גמני קצת חולה ..
<קצת הרבהה
> קיצר בוקר טוב לכולם אני אצל דודים שליייי
 
בוקרררררררר../images/Emo42.gif../images/Emo110.gif

טלוווש
תרגישי טובבבבבב
מה אני עושה פה?
אבא שלי בא עוד כמה דקות ואני לא מאורגנת
אמאא איך אתמול לא הרגשתי טובב.. כאילו כל העולם נפל עליייי..S: אבא שלי בסוף מביא היום תטלוויזיה ולא ביום רביעי כמו שחשבתי
אז אני הולכת להתארגן ואז אליו.. בה ביי שיהיה לכם אחלה יום
 

פלורי2

New member
../images/Emo42.gifבוקר אור../images/Emo3.gif../images/Emo42.gif

ממצב איתכם נושנושים
טל
תרגישי טוב מאמי
רעות
מזל טוב על האייקון
הילה
מתגעגעים
אור
תרגישי טוף מתוקה
יעל
כיף לך
למה לי אין דברים כאלה בחיים
 
ערבבבבבבבבב../images/Emo110.gif

חחח היום ראיתי תמחסן של הבניין של אבא שלי.. חחחח זה כמו המחסנים בסרטי אימה האלה
.. יעלל את נעלללללללללל
יומטוב אנשיםם
 

יעל 13

New member
אמא שלך נעל! התאהבתי סופית ב

מיקי ויהודית הם כאלה חמודים!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

natali2007

New member
ערב מצוין!!

וואיי משעמם לי בטירוף!!!!!!!!!!!!!!!!! הילושית מתגעגעים!!!!!!!! אור תרגישי טוב!!! יעל שמחה בשימחתך חחח!! חחחחחחחחחחחחחחח מיכל לא קפץ עליך איזה עכביש משו? חחחח
 
חחחחחחחח חס וחלילהההה../images/Emo110.gif

הייתי מתעלפת במקום
פשוט אבא שלי צבע תבית ויש בלאגן הסטרי אז יש להם מחסן ענקי כזה בקומה -1 ובתוך המחסן הענקי הזה לכל דירה יש מחסן
לא נכנסתי נשארתי בחוץ
חח זה מזה מפחיד.. כאילו מחביאים שם שלדים או משו כזה
 

natali2007

New member
חחחחחחחחח

חבל שלא ניכנסת עכשיו לא הייתי יודעת את המתח הדרמה והקומדייה שהייתה במחסן חחחחחחחחח
 
../images/Emo39.gifלילה טוב../images/Emo3.gif

באתי להגיד שלום לכולם! אני ערה עד עכשיו כי רק עכשיו סיימתי לעשות שעורים כן כן מעצבבן מחר אני ידע איזה הקבצה אני באנגלית יש 3 4 5 ובמתמטיקה אני בקבוצה א'!קוקלוקלוקלוקלוקלו!!!!!!!!!! מקווה שמחר יהיה לי זמן להיכנס...! -
- נופר.
 
חחחחחחחחחחחחח

אנשים לא להיתעצבן עליי שאני יוצאת וניכנסת מידי ערב זה מיתקפה *האמ* *האמ* ואני עושה גם תחרות עם פוטו(נכון פוטו??) יעל ואביחוש לא רוצים לעשות איתי כולי דימעההההההה
 
למעלה