בוקר טוב

החלמה מהירה ../images/Emo28.gif

מחזיקה לך ולאימך אצבעות, שמים יקרה, הכל יהיה בסדר..הרבה כוחות נפש את זקוקה..שולחת לך אנרגיה ומחשבה חיובית
 
סנונית אחת כן מבשרת את בוא האביב

ככה אני טוען כבר שנים טאקי יש לי דיבור איתך ,כנסי רגע ללשיכה שלי [פגישה הערב ב6.30 ליד העמוד של המסנג'ר]
 
בוקר טוב סולטני../images/Emo176.gif

כן,דבר איתה ,אני מחכה. בנתיים שטוף ת'עניים -מבט מלמטה על חתיכה.
 

בלו אייZ

New member
מתכנסת לה כאן וועידה סודית?....

חברי הפורום רשאים לקחת חלק בקבלת ההחלטות?
 

ערו

New member
הנה בא עולה הבוקר מצמרת הברושים

היה שיר כזה לא? כרגע רק השיר הזה מנגן לי בראש.. "קונצונים"..קונצונים". הרג אותי הופ! יום ללא עצבים
 

הAני

New member
בוקר טוב../images/Emo13.gif../images/Emo20.gif

חזרתי. נסעתי והשבוע היה לא קל. טוב לחזור. סולטן ראיתי שהתגעגעת אז באתי, קבל
עכשיו תביא מעיכה
יום מצויין לכולם
 
למעלה