בוקר טוב

tvrui10

New member
בוקר טוב ../images/Emo3.gif

שלא יקדימו אותי !!! ושלא תחשבו שאני כל הזמן ישן! זהו... ועכשיו לדבר בלחש עד 10 לפחות....
 
לילה אורררר..

אז מה נסגר עם הקפה? אני רוצה שוקו.. ותביא גם איזה עוגיה טעימה בבקשה.. .. תודה חמוד.. ..
 
לילה אורררר..

אז מה נסגר עם הקפה? אני רוצה שוקו.. ותביא גם איזה עוגיה טעימה בבקשה.. .. תודה חמוד.. ..
 

טאKילה

New member
יו גנב 1 ../images/Emo178.gif

איך זה שאתה לא ישן? אני בדיוק באתי לבדוק שלא גנב ליחי תעוגיות.
 
בוקר טובבבבב..

זהו..! נגמרו נקודות אדומות.. אינדיאני ב` יוצא לחופשי.. מסתערים על הג`ונגל של המעון.. .. שיהיה יום נפלא לכולנו..
 
בוקר טוב לאנשי הקסם../images/Emo140.gif

לא נפסיק לחלום.. לא נפסיק לאהוב מוקי מילים: מוקי על כל סיבה להשאר - יש לי עשר לעזוב רחוק מעין ומלב, זוכרים רק את הטוב. אבל אני בוחר מחדש כל יום להשאר קרוב ואני לא אפסיק לחלום. לא אפסיק לאהוב. מה עשינו לנו שאנחנו ככה כואבים? ואיך זה שחשוך כאן אם כולנו כוכבים? איך עדיין לא רואים שהשמיים שקופים? מתחבאים בדיוק ממה שאחריו רודפים. נשארים תמיד במרחק של נגיעה כל כך ריקים מתוכן רק הבטן מלאה אולי צריך להרוס את הכל ולהתחיל מהתחלה. וכל השיר הזה תפילה - שלא נפסיק לחלום... וכמה זה מוזר, כשעצמנו לנו זר שולחים לגעת במה שאי אפשר. רוצים לטעום כבר היום ממה שיבוא רק מחר האם זו החירות, או שאדם בתוך עצמו נקבר? לא יהפכו אותי לאחוזי צפייה לכוח קנייה לפוטנציאל למכירה לא יכבו אותי שמועות על מלחמה לא יעצור אותי מכשול לא תפיל אותי חומה צריך לצאת - כדי לחזור להתרחק - כדי להתגעגע המציאות צועקת לי באוזן, אני כבר לא שומע מחזיק את הראש גבוה, כי אם לא אני טובע. ולמרות כל מה שאני יודע - לא נפסיק לחלום...
 
בוקר אור

קיבלתי היום מסר מטורף במיוחד מהאנדי. האם באמת אי אפשר לעשות עם זה כלום? מפוזרת - לא רק עם חום ואנגינה, עכשיו גם עם בחילה לא קטנה.
 

jozefin3

New member
../images/Emo140.gifבוקר טוב מפוזרת , המון בריאות

לך.....ובלי בחילות ווקשה,
זה רק מהחום החום שעושה הרגשה.. בעעעעעע-----
היי בריאה מהר
 

אלמרה

New member
פרסמי פה כמוני... שפכי את הכל

כמו שנאמר שפוך חמתך על האימפוטנט אשר מאונן את עצמו לדעת קבל עם ועדה. טאקילה תמחק כעבור זמן מה כשיהיה ברור שהוא הספיק לקרוא...
 

שמים1

New member
בוקר טוב לכולם ../images/Emo42.gif../images/Emo96.gif

תחזיקו לי אצבעות היום , שהכל יהיה בסדר.. אמא שלי עוברת ניתוח קשה.
 

jozefin3

New member
../images/Emo24.gifבוקר אור שמים , נחזיק לך

אצבעות באהבה......רפואה שלמה, ובשורות טובות
ושאמא שלך תעבור את זה בהצלחה!!
 

שמים1

New member
תפילותייך מכירות את הדרך

לנעלם שיושב אי שם במרומים ... תודה אחתוש
 
שהניתוח יעבור בשלום ובהצלחה../images/Emo24.gif

מחזיקה אצבעות ומתפללת שיעבור בקלות ובהצלחה. בורא עולם יברך אותה שתחלים במהרה. אמן.
 
למעלה