jessשל מיקה
New member
בוקר טוב ../images/Emo16.gif
קשה לי בימים כאלו השכול עוטף אותי בשמיכה כהה יותר בשנתיים האחרונות מאז שאני אמא אני חושבת יותר ויותר לאן הבאתי את הבת שלי? מה אני יכולה להבטיח לה כשכל יום יש חלל נוסף למנין הנופלים? היום הזה קשה לי מכל לנוכח דמעות האמהות סבלם הכבד של המשפחות ואני אמא .
קשה לי בימים כאלו השכול עוטף אותי בשמיכה כהה יותר בשנתיים האחרונות מאז שאני אמא אני חושבת יותר ויותר לאן הבאתי את הבת שלי? מה אני יכולה להבטיח לה כשכל יום יש חלל נוסף למנין הנופלים? היום הזה קשה לי מכל לנוכח דמעות האמהות סבלם הכבד של המשפחות ואני אמא .