בוקר טוב

בוקר טוב ../images/Emo16.gif

קשה לי בימים כאלו השכול עוטף אותי בשמיכה כהה יותר בשנתיים האחרונות מאז שאני אמא אני חושבת יותר ויותר לאן הבאתי את הבת שלי? מה אני יכולה להבטיח לה כשכל יום יש חלל נוסף למנין הנופלים? היום הזה קשה לי מכל לנוכח דמעות האמהות סבלם הכבד של המשפחות ואני אמא .
 

S w i t c h

New member
בוקר טוב ../images/Emo16.gif

לזכרה של כוכי פולונסקי שתמיד תישאר בליבי
 

נופר30

New member
בוקר

אוי כמה שאת צודקת ואתמול בערב חיבקתי חזק חזק את הגוזל ואמרתי את המשפט שאומרות אמהות בארץ כבר חמישים ושש שנה כשאתה תהיה בן 18 כולי תקווה שלא תצטרך להיות בצבא
 
בוקר ../images/Emo16.gif לזכרם, ולזכר בן דודי

אריאל חובב ז"ל שנהרג כשהיה קצין
 

dorlim

New member
בוקר ../images/Emo16.gif

התחושות שלי כאמא פעם ראשונה ביום העצמאות דומות לאלו של ג'ס, כל הבוקר בכיתי שאני לא אבטיח לילדה שלי "יונה עם עלה של זית" כי "הבטחות צריך לקיים" ואני בכלל לא בטוחה שזה ביכולתנו, לצערי
 
למעלה