בוקר טוב

מפיתום ../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif

עוד לא הספקתי לשלוח את הפרטים לכולם
זו עבודה לא פשוטה בכלל
 

ro 120

New member
איזה בוקר גשום ומאוד קריר../images/Emo186.gif

והיום להיות בתל אביב ......
 
למעלה