בוקר טוב

בוקר טוב../images/Emo141.gif

ובהקשר לאושר,
תסתכלו סביבכם.
בדיוק כאן הוא נימצא.
יום ניפלא לכולם
רחלי
 

dganit32

New member
בוקר טוב..

הגשם פה..והקרמ<בו> .. מקווה שהיום יסתיים כמו שאני רוצה. כל טוב לכם ..אנשים.
 

deena

New member
בוקר

כל המדינה (או חצי ממנה?) בפקק.... הרגע הגעתי לכיתה, בטיסה הכי מהירה שיכולתי, לגלות שהמורה בפקק גם... גיא עדיין תקוע אי שם, ופנוי בסלולרי למי שבא לעודד אותו בדרך.
 
../images/Emo183.gifבוקר טוב../images/Emo182.gif

בוקר חורפי כמו שצריך!!! קדימה
,
ותה במטבח... יש גם עוגיות מכל הסוגים האפשריים... מי שיעז לעשות סימנים של בוץ על הרצפה.... חבל לו על הזמן
 

boaz10

New member
בוקר נפלא

בוקר שהתחיל מוקדם וחשוך בוקר בו היה קשה לקום מהפוך בוקר שבו נשברה הכוס באמבטיה בוקר שבכל זאת מלא סימפטיה בוקר שמתחיל יום חדש בוקר שעושה לי טוב במרגש בוקר כזה שהכל אפשרי רק צריך קפה וקרואסן טרי זהו, מצברוח קשקשני על הבוקר. תסבלו !!
 

boaz10

New member
אני

מבטיח להוכיח. ואת, על הזלזול תשלמי, ולא בזול !!
 

boaz10

New member
שוש

את המחיר שאתה מתכוון אליו כולנו משלמים כאן... לא ?
 
למעלה