בוקר טוב פורום יקר

בוקר טוב פורום יקר../images/Emo24.gif

סוף סוף סוף סוף לחופששששששששששששששששששש הגדוללללללללללללל
וואו כבר חשבתי שלא יגיע היום המיוחל....ברוך השם מחר מתחילה שנת הלימודים
לכל התלמידים בשנה"ל הבאה עליכם לטובה.
 
הבן יקיר לי מתחיל חטיבת ביניים במקום חדש

ובעיר חדשה.... ליוויתי אותו ביום חמישי האחרון למפגש עם הכיתה והמורה החדשה , מישהי מהצוות קרצה לי ואמרה "שלום כיתה א'" עניתי בוודאי ושאני באה לדאוג שיהיה לו רק טוב!.... בוקר טוב ישראל!
 

הלנה

New member
בהצלחה לכל הילדים היקרים

שמתחילים מחר את שנת הלימודים,
לאלה שנכנסים לכיתה א',
למי שמתחיל חטיבה,
למי שהולך לתיכון
או לישיבה...
לכולכם אני מאחלת שתהיה לכם שנה טובה ופוריה ושמהר מאד יגיע שוב החופש הגדול...
 
וכמובן לאלה בינינו שעבודתם בבי"הס

שיהיה מעבר חלק ונוח לשנת לימודים חדשה בהצלחה לכל אלא שתחושת שליחות מפעמת בליבם והם לא נכנעים, גם לנוכח התלוש המעליב בסוף החודש. בהצלחה במשימה החשובה מכל: ילדינו, הם העתיד!
 

הלנה

New member
השארתי את גוזלי בכיתות

איזה חוצפה השומר בבית ספר של מיכל שאל למה אני נכנסת איתה... היא בכיתה א'?... טוב, הינו ראשונים כמובן אבל אחריה באו עוד' הרבה ילדים עם הוריהם.. איזה התרגשות היתה לה לפגוש שוב את כל החברות, להיות בכיתה חדשה עם כסאות יותר גדולים... ועם מורה חדשה שעוד לא ידוע מי היא... אחרכך לקחתי גם את הגוזל הגדול שמתחיל כיתה י"א, בלי הרבה חשק, אבל היום הוא דוקא היה בסדר.. אמרתי לו שיסתכל על הכוס המלאה... הוא יותר קרוב לסוף. רק עוד שנתיים וזה נגמר. שיהיה שוב בהצלחה לכל הילדים ולכל המורים שלנו.
 
ואני ניסיתי לעודד את השמיניסט שלי שעוד שנת

לימודים אחת וזה נגמר......כלומר חצי שנה נטו והכל מאחוריו.....ואם תפרוץ איזו שביתה אז זה יהיה רק 3 חודשים.... עשה טובה , הכניס דף לכיס אחד של המכנסיים ועט לכיס השני . כמה חששתי שייאבד את שיווי המשקל בגלל חוסר האיזון שבין משקל הדף לעט
 
מתוקה שלי יש לי חדשות טובות עבורך

פגשתי את השמיניסט החתיך שלך והוא בטוח שבשנה הנוכחית יהיה לו קל בהרבה וכשניסיתי להסביר שזו דווקא יכולה להיות שנה קשה הוא ענה לי מה פתאום י"א יותר קשה מי"ב אז יקירתי משהו חילחל לילדון המקסים שלך.....
 
התכשיט שלי הלך ללימודים-42 ש"ע

השנה הבטיח שיהיה שנה ללא בעיות. בקיצור עד אחרי החגים הם לא לומדים. בעוד 10 ימים טס לפולין. בינתיים כל היום פגישות בנושא פולין. נתנו לו לארגן את הטקס של טרבלינקה. בסוף החודש ראש השנה יום הכיפורים וסוכות. בקיצור יתחילו ללמוד רק אחרי ה-22/10/08 כמו שצריך. שיהיה לכולם שנה חלקה ושתעבור חלק משה
 
בהצלחה לתלמידים וגם לי מגיע

לתלמידי שנת הלימודים הבאה עלינו לטובה ... בעוד שבועיים אם ירצה השם גם אני מסיים שנה וחצי לימודים .. אני לומד פעם בשבוע מקצועות ב"מנהל השלטון המקומי" .. מי יודע אולי פעם עוד אהיה ראש עיר ??
 

הלנה

New member
בהצלחה זיו

ואם תתמודד אני כבר מארגנת לך לפחות שני קולות חדרתיים..
 
פשששש סחטיין עליך אח שלי../images/Emo24.gif

בהצלחה לכולנו! בעלי ואנכי לקחנו הבוקר את הגוזלים שלנו לחטיבות הביניים. וגם אמא שלי מתחילה היום דרך חדשה אחרי שהיא יוצאת לפנסיה ממש היום, אחותי ואני לוקחות אותה תיכף ליום כיף ובזבוזים .... שיהיה לנו בוקר נפלא ומלא אהבה!
 
אם תבחר לראשת העיר

ותארגן לי פטור מארנונה אני ומשפחתי עוברים לגור אצלך בעיר
 
רשמתי לפניי . וגם

כל מסעדות"על האש" ובמיוחד הפרגיות יהיו פטורות ממיסים . אז כדאי לך..
 
למעלה