בוקר טוב לכולן!!

אוגלה

New member
בוקר טוב לכולן!!

חג שמח לכולכן, אמנם נעלמתי מכאן לתקופה לא מבוטלת (עקב תסמונת מחא"ע - מחסור בחיבור לאינט' בעבודה) אבל לא שכחתי אתכן
ועכשיו יש לי כמה דילמות משלי:

1. במקום העבודה יש אווירה דתית-מסורתית, ועקב כך חוקי לבוש שדי מגבילים אותי. עד עכשיו הסתדרתי מפאת החורף, אבל עכשיו הגיע הקיץ, ואני לא יודעת איך לשמור על הסגנון שלי תחת החוקים האלו - חצאיות מהברך ומטה, בלי גופיות (וכן, גם חולצות בלי שרוולים מוגדרות כגופיות), בלי כפכפים או סנדלים פתוחים מדי וכד'. בחורף היה קל, כי קל שמלה או חצאית שלבשתי, צירפתי עם גרביונים אטומים.

2. מכירות את החצאיות שיפון המקסי? איזה נעליים אפשר לשים איתן בשביל שהן יראו פחות פנסי, ולא עם עקב גבוה מדי, כי אני לא אוהבת להרגיש ענקית.
 

דלעת

New member
אוקי, כמה רעיונות

קודם כל - חצאיות שמכסות את הברך זה מספיק. ככה אפשר גם מתנפנפות, גוגם עיפרון. יש גרביונים דקיקים של 7 דנייר שלא ממיתים מחום. אגב, מה עם מכנסיים?

אני חושבת שתגלי שזה פחות נורא ממה שנראה לך כי עם החום של הקיץ מגיע המיזוג המקפיא. לעבודה בקיץ אני לא הולכת עם גופיות (אבל כן חולצות ללא שרוול) בלי קשר לדתיות העובדים איתי, כי זה פשוט לא מכובד בעיני. אני מציעה שתדאגי לך לכמה קרדיגנים דקיקים וקלילים שמגיעים עד המרפק, וככה תוכלי ליהנות גם מהבגדים שקיימים אצלך בארון עכשיו, כולל שמלות.
לדבי החצאיות מקסי - כל סנדל או נעל שטוחה יתאימו לדעתי.
 

איילה א

New member
לדלעת יש עצות מצוינות.

חוץ מזה - שרוולונים יכולים להיות לך מאוד פרקטיים. אני גם לא הולכת עם גופיות לעבודה, אבל אני לובשת גופיה בבוקר וכשאני יוצאת מהרכב בעבודה מוסיפה מעליה קרדיגן קליל או שרוולון או ג'קט קיצי מחויט או כל עליונית קצרה אחרת שגם תספק הגנה מהמזגן וגם תצניע. כמובן שאיך שאני מגיעה לרכב בסוף היום העליונית יורדת שוב.
דבר נוסף בקשר לרגליים - יש גרבי נילון דקיקות בכל מיני אורכים, עד הברך ועד אמצע הירך, לדעתי הרבה יותר נוח איתן בקיץ במקום ללבוש גרביון מלא, וזה נראה מצניע באותה מידה.
 

אוגלה

New member
איך גרביון ניילון בצבע גוף מצניע?

בכל מקרה, הבעיה היא באמת פחות החולצות, אלא יותר החצאיות והשמלות. מכנסיים אני לובשת רוב הזמן, אבל בגלל שאני גם גבוהה, רוב החצאיות עד הברך מגיעות עד ל10 סנטימטר מעל הברך (וה עדיין רחוק מאמצע הירך, שאלו רוב השמלות שלי ושהכי מחמיאות לי)
 
למעלה