בוקר טוב טאי!

  • פותח הנושא *pank
  • פורסם בתאריך

*pank

New member
בוקר טוב טאי!

נכנסתי לפורום הבוקר וגיליתי דבר מדהים הפורום אתמול בלילה כמו רקם חיים ונסק לגבהים חדשים כל-כך הרבה שירים שעוררו בי רגשות חזקים. כמו הוריקן של כשרון..כמעט נשאבתי לעין הסערה בין שיר מדהים שלך של בלו של חיוכית של איריס ושל נוצה לבנה ושל אהובה א. כל שיר בפני עצמו העשיר לי את הנשמה פאנק שמילים הן חולשתה..
 

irist

New member
פאנק יקרה.....

בוקר נפלא לך... תיארת זאת כה נפלא... גם אני שמתי לב למוזה הרומנטית שעלינו קפצה... פאנקית, יקרה... בואי, במילותייך, הטביעי בנו את חותמך... את בוודאי יכולה... מילים נוגעות בך... ואותך מרגשות... ואת יכולה לגעת בהן, ולעשות בהן ``שאמות``... (חיובית, כמובן) תני לנו מעט מרוחך כאן עימנו... מבטיחה לך אישית, זו הרגשה משחררת... בציפיה לפירות שבדרך... iris
 

חיוכית

New member
פאנק יקרה

כבר בבוקר בבוקר קמת עם רוחך הנדיבה והמבינה קוראת בין המילים מרחפת בין השורות והכי הכי הביעה את עצמתת המחשבות שלך קחי לך צידה לדרך את מלו הערכתי וחיבתי לך על עצם היותך מה שהינך...
 
למעלה