בוקר טוב טאי!
נכנסתי לפורום הבוקר וגיליתי דבר מדהים הפורום אתמול בלילה כמו רקם חיים ונסק לגבהים חדשים כל-כך הרבה שירים שעוררו בי רגשות חזקים. כמו הוריקן של כשרון..כמעט נשאבתי לעין הסערה בין שיר מדהים שלך של בלו של חיוכית של איריס ושל נוצה לבנה ושל אהובה א. כל שיר בפני עצמו העשיר לי את הנשמה פאנק שמילים הן חולשתה..
נכנסתי לפורום הבוקר וגיליתי דבר מדהים הפורום אתמול בלילה כמו רקם חיים ונסק לגבהים חדשים כל-כך הרבה שירים שעוררו בי רגשות חזקים. כמו הוריקן של כשרון..כמעט נשאבתי לעין הסערה בין שיר מדהים שלך של בלו של חיוכית של איריס ושל נוצה לבנה ושל אהובה א. כל שיר בפני עצמו העשיר לי את הנשמה פאנק שמילים הן חולשתה..