בוקר טוב ויום טוב

webguy

New member
תסתכל על מבנה המפלגות בכנסת ..!!!

נכון להיום אתה לא צודק ..!! הימין בכלל ברובו באופוזיציה .. בבחירות הבאות מאוד יתכן שזה ישתנה .. תבין שבניגוד לפלשתנאים בישראל הרחוב לא קובע אלא הכנסת ..!!
 

נתי75

New member
קחו לראייה את עליית החמאס ברשות הפלסטינית

אתם הערבים בחרתם בטרור כדרך חיים וכאידיולוגיה אתם הערבים קוראים להשמדתה של מדינת ישראל אתם שקיבלתם את יישובי רצועת עזה והתחלויות בשומרון ובמקום להתחיל לבנות לכם מדינה התחלתם מלחמת אחים. לאן הייתם בורחים אם מדינת ישראל לא הייתה קיימת? לזרועות החמאס? שיהרוג בכם? בחיים לא תהיה לכם מדינה כי אתם רק רוצים עוד ועוד ועוד ועוד אתם לא יודעים מתי מספיק. אתם נהנים כרגע ומקבלים עוד ועוד אדמות ששייכים לעם ישראל היהודי בגלל הממשלה הרופסת שיש לנו. אתם ערב רב וסופכם יגיע לא ייקח עוד הרבה זמן עד שכל עם ישראל יראה את פרצופכם האמיתי טרוריסטים שרק רוצים להרוג ולרצוח בנו ואז יגיע הטרנספר המיוחל כל כך ומדינת ישראל תהיה של העם היהודי לתמיד.
 
צודקת, כמו שכתבת את לא מבינה בפוליטיקה

אם היית מבינה היית יודעת ששלוש מדינות ערב: מצרים, ירדן וסוריה תקפו את ישראל והפסידו במלחמה. את היית מבינה בפוליטיקה הייתי יודעת שמייד אחרי המלחמה ישראל הציעה לערבים להחזיר את כל השטחים תמורת הסכם אבל הגאון מכולם ג'מאל עבד אל נאצר אמר "מה שנלקח בכוח יושב בכוח", מה זאת אומרת התעללות בעם הפלשתיני? מתי התחילו המחסומים? נסי לזכור ואם את צעירה מדי שאלי את המבוגרים. הכל התחיל כתוצאה ישירה מהפיגועים שעשו המחבלים. כל זמן שלא היו מחבלים הייתה כניסה חופשית לישראל, רבים עבדו בישראל, אבל אי אפשר לצפות מישראל שתיתן למחבלים להיכנס ולבצע פיגועים ולא תפעל להגן על תושביה.
 

מוחמד5

New member
אסור להצדיק אלימות

מחסומים הם חלק מהאלימות , אני מפגנה את הפיגועים ובנשימה אחת מגנה את הכיבוש שהשחיט את פרצופו של העם הנכבש ושל העם הכובש. מחפשים רק תירוצים בכדי להצדיק רצח ופגיעה באנשים . כפי שאני לא מצפה מישראל שלא תאפשר כניסה של מפגעים אני לא מצפה מהפלשתינים תושבי הרשות להרים ידיים ולהכנע בפני הכיבוש. אני כן מצפה ורוצה ממדינת ישראל שתקפל את המחסומים,תאסוף את המתנחלים ותפנה את השטחים הכבושים.
 

zoomarch

New member
גולדשטיין, פופר, אפשר לסכם ספירה על יד אחת

לסכם ספירה של מרצחים מהגדה, עזה והגליל, צריך את כל ידי הנרצחים וגם אלו, לא יספיקו. המחסום הכרחי מבחינתינו, כל עוד השב"כ הפלסתיני לא מסנן את המרצחים הבאים בשעריו קודם שיבואו בשערינו. מחסום אינו אלימות. הוא הגנה פרופר. גם במסגרת הגנה יש נפגעים, נפגעי המחסומים. כל עוד יש מרצחים מהצד הנגדי, הצד האחד לא יפנה מחסומים, לא יפנה מתנחלים ולא יפנה שטחים. מוחמד, אתה פועל גם בפורום בלשון הערבית, לדיכוי המרצחים?
 

מוחמד5

New member
אני מתעב כל דרך אלימה וכל

נסיון להשתמש בכוח בכדי להשיג מטרות. קטונתי מלהיות פרשן צבאי,אבל ממה שקראתי ושמעתי (פרשנים צבאיים אוביקטיביים) אני מבין שהמחסומים הפנימיים לא תורמים לבטחונו של התל אביבי ,הם נועדו רק בכדי למרר את חיי התושבים בשטחי הרשות. לגבי המספר וספירה !! כנראה שיש לנו שיטות שונות לחישובים.
 

webguy

New member
מבחינה רעיונית ...יש הרבה קיצונים בישראל .

יש הרבה קיצוניים בישראל אבל בגלל שישראל מדינת חוק היא משתקת אתם מבחינה מעשית ...!! בצד השני אין חוק ואין סדר והבלגאן חוגג ולכן שם הקיצוניים קובעים את הטון ..!! תכנס לפורום דתיים ותראה מה הדעות ...אל תשכח בישראל הרבה מוכנים לסרב פקודה ... בגלל ההתנחלויות ..!! ככה שלא הייתי מגמד את הכח הקיצוני משיחי בישראל .
 
זו תזכורת למחמד על הפיגועים של הפלסטינים

אולי הוא שכח ,מה הם עשו וכמה פיגועים הריצו ברץ ישראל וזה על קצה המזלג דף ראשון דף שני אולי הוא יזכר איזה מרצחים הפלסטינים דרך הדפים האללה קריאה נעימה
 

מוחמד5

New member
תודה ערבי ישראלי ../images/Emo45.gif

לא היית צריך לפתוח כינוי חדש, יכולת להמשיך ולכתוב בכינוי המקורי שלך. לא רואה את כף ידם של אנשי חמאס ושל צה"ל ושל המתנחילם נקיום מדם של חפים מפשע. זה מה שאני רואה, ואני מקווה ומתפלל שזה יפסק.
לא דרך השמצות אלא דרך מציאת שביל להידברות והגעה לשלום.
 
חח מצחיק אותה

נעשה את זה ואז מה? רק נפנה דרך לפיגועים יומיומים.. לא סתם הקימו מחסומים חביבי
 
למעלה