בוקר טוב ויום טוב

מוחמד5

New member
בוקר טוב ויום טוב

תעשו חיים
 

זאווס

New member
בוקר נפלא לכולם/tapuzforum/images/emo42.gif

יהלומה! מעבר לבוקר טוב..אולי תספרי עלייך..ותשתפי אותנו בנושאים שנוגעים באוכלסיה הפלסטינית הישראלית!
 

מוחמד5

New member
צעדים מבורכים

http://www.alarab.co.il/view.php?sel=00022178 انطلاق اللجنة الشعبية للدفاع عن الحريات كهيئة منبثقة عن لجنة المتابعة العليا * اللجنة الشعبية تدين لائحة الاتهام الموجّهة بحق الشيخ رائد صلاح * وأُتفق على أن تضم الهيئة التنفيذية، إضافة إلى المنتخبين، مندوبي الأحزاب والحركات السياسية و"اتجاه" والمؤسسة العربية لحقوق الإنسان والمطران عطا الله حنا הצעדים האלה מעידים על בגרות פוליטית ,המגברים את תחושת השיכות. צריך לחזק את הארגנוים האלה,צריכים להיות חלק מהפעילות שלהם, ולא להסתפק בלהיות פסיביים ופרזיטים.
 
../images/Emo142.gifהבעיה שאני לא מבינה טוב בפוליטיקה ולא

אוהבת אבל קוראת מתעניינת שומעת ..לכנס לויכוחים זה מסבך אותי
 

מוחמד5

New member
לא צריך להבין בפוליטיקה

הפוליטיקה בדם שלנו,היא חלק חשוב בחיים שלנו,איפה אין פוליטיקה !! בין הורה לילד יש סוג של פולטיקה,בין בני זוג יש פוליטיקה. עד כמה וכמה בין המדינה לאזרחיה,בין בני לאומים שונים.. לא לחשוש מהסתבכות ,את צריכה להביע את דעתך האישית ,אל תצפי שאת יכולה לשנות את דעתו של גולש זה או אחר,אבל להביע דיעה כן את יכולה, להשמיע את קולך ללא חשש או פחד.
 

זאווס

New member
בוקר מקסים, זאווס! ../images/Emo42.gif../images/Emo3.gif

בוקר אור גם למוחה ויהלומה
היום דיברתי עם מישהו שלא ראיתי חצי שנה או יותר (לא ברור לי איך הוא סופר את החודשים ואיך הגיע לחישוב של 4 חודשים
) היה נחמד להשלים פערים של חצי שנה בשיחת טלפון
(המוזר הוא שזכרתי את המס' שלו בע"פ, והוא נשבע לי בילדים שלו שבדיוק היום בבוקר הוא נזכר בי
)
 

מוחמד5

New member
../images/Emo12.gif

כמה זמן נמשכה שיחת הטלפון !!גם חצי שנההההההה
יהלומה פוליטיקה היא חלק מחיינו ,חלק בלתי נפרד, קל להגיד אני לא אוהב פוליטיקה,לא מתערב, אבל כולנו מעורבים בצורה זו או אחרת.
 

מוחמד5

New member
צדק

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3440713,00.html בית משפט השלום בחדרה חייב את משרד הביטחון וכן קצין בדרגת סרן לשלם פיצויים בסך 520 אלף שקלים למשפחתו של נער פלסטיני, שנהרג מירי במהלך פעילות צבאית בכפר בו הוא מתגורר. בית המשפט קבע בפסק הדין כי הירי לא היה "פעולה מלחמתית" ולכן המדינה אחראית למותו של הנער "פעולה מלחמתית " ... כמה נהרגו לא כתוצאה מפעילות מלחמתית !!
 
יהלומה , תעשי לי טובה

תרימי טלפון לאחמדינג'אד , תבקשי ממנו לתת הוראה לחמאס שיפסיקו את ירי הקסאמים . מבטיח לך שלא יהיו יותר הרוגים , אם אין לך את הטלפון , את יכולה לכתוב ישר לבלוג שלו , הוא ישמח שישראלית כותבת לו
בהצלחה
 
../images/Emo142.gifאהלן ענן שביר..אני לא מבינה מה מצחיק!!

אתה מדבר על ירי הקסמים!!! הרי מי התחיל בכיבוש ומי התנכל על העם הפלסטיני..יש כיבוש ובנוסף לזה ירי והתעללות בעם הפלסטיני ..כל זה ואתה רוצה שהעם הפלסטיני לא ילחם על אדמתו!!!!הרי הם מגינים על עצמם באבן ואתם מגיבים בנשק חי!!!איפה הצדק?!! אם הייתה במקומם ענן ..יעני אם היה המצב הפוך ..אתה לא תלחם כדי להחזיר את האדמה שלך?!!
 

מוחמד5

New member
העולם מטורף

40 שנות כיבוש ,מלחמות יומיומיות ,הרוגים ופצועים משני הצדדים, ותוצאה אין.אין מנצח ואין מובס , המובסים היחידים הם אלה שקפחו את חייהם. שפיכות הדמים צריכה להיפסק,זה רצון הרוב,הרוב הדומם ,מה לעשות שהקיצוניים משני הצדדים הם אלה שמכתיבים את התנהלות הדברים.
 
שלא תעז אפילו לערוך השוואה בין ה"קיצוניים מ2

הצדדים". הקיצוניים שלנו , אלו אשר באמת רוצים בחיסול כל ערבי באשר הוא, היו ונשארו בודדים ותמהונים. אצלכם, זהו הרוב הכולל, וה"תמהונים" הם אלו שכן היו רוצים בהמשך קיומו של העולם המערבי. אתם אלה שיוצאים לרחוב לחלק סוכריות כל אימת שילדים ונשים נהרגים, אתם אלו שיצאתם ברחובות טול כארם לרקוד עד אור הבוקר כאשר נהרגו 3000 אזרחים אמריקאים בפיגוע התאומים. שלא תעז אפילו לערוך השוואה. "הקיצוניים ב2 הצדדים" עלק.
 

מוחמד5

New member
לפקוח את העיניים ולהודות בעובדות

עם מספרים לא מתווכחים הקיצוניים ברחוב היהודי הם הרוב . http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/063/680.html נכון אין מקום להשוואה, כי כאלה נתונים וכזו גזענות לא תמצא ברחוב הערבי הפלשתיני החי בישראל. מוזמן להביא נתונים סותרים
 

ערב רב

New member
"קיצוניות" זו הגדרה יחסית ולכן הרוב לא קיצוני

הרוב הוא תמיד המרכז המתון, מי שימני ממנו הוא קיצוני ימני ומי ששמאלני ממנו הוא קיצוני שמאלני. זה לא שאתה לא יכול להגדיר כקיצוני את מי שמתחשק לך, אבל אז גם אני אעשה זאת ולא תהיה לנו שפה משותפת.
 
שוב עיוות, כהרגלך בקודש

ברור שהיהודים יראו איום בטחוני במי שרוקד ברחובות כשהם מתים ואני מתפלא שהמספרים כאלה נמוכים. לדעתי, כל ישראלי צריך לחשוש משכנות ערבית. אחרי הכל, אתה מוזמן לראות איך הבריטים "נהנים" מהאחים שלך.. ואם במספרים עסקינן, בבקשה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3378066,00.html 50 אחוז מהערבים הישראלים תומכים בשיגור טילים של החיזבאללה לעבר מדינת ישראל. זה אומר שמתוך המשפחה שלך, חצי מהם תומכים בירי טילים עלי. עכשיו אתה מבין למה רוב מוחץ של היהודים רואים בכם איום?? ושוב, אתה מקשקש על מספרים של "איום בטחוני", ואני מדבר איתך על תכלס.. ריקודים ברחובות ותמיכה אקטיבית ופאסיבית בטרור נגד אזרחים.
 

מוחמד5

New member
תאחז בקרני המזביח

קיצוניים יש מכל צד, תבחר את הצד הנוח לך . גם במלחמה האחרונה נהרגו אזרחים ערבים פלשתינים אזרחי ישראל,גם הם היו תחת מתקפת טילים ,אבל להבדל שמכינם היהודי שהיה לו מקלט ומקום מסתור , לערבים הישראלים לא היה לאן לברוח.
 
למעלה