בוקר חמישי

בוקר חמישי ../images/Emo99.gif

גבר בתרדמת שוכב בבית החולים במשך חודשיים, כשכל הזמן הזה אשתו יושבת לצדו ומתפללת שיקיץ. פתאום הוא מתעורר, מסמן לה להתקרב ואומר: "היית לצדי כל הזמן. כשפיטרו אותי - היית שם לתמוך בי". "כשהעסק שהקמתי פשט רגל - נשארת לצדי לחזק אותי". "כשירו בי - ישבת ליד מיטתי כל הלילות". "כשהפסדנו את הבית - עדיין המשכת להאמין בי". "כשחליתי - לא הפסקת לרגע לאהוב ולקוות שאחלים". האישה מתרגשת ודומעת קלות מהכרת התודה של אהובה. "את יודעת מה אני חושב?" ,ממשיך הגבר. האישה שואלת: "מה אתה חושב, יקירי?". עונה הגבר: "אני חושב שאת מביאה לי מזל רע"...
 

אוריקס

New member
../images/Emo42.gifבוקר שבאמת נצחק../images/Emo140.gif

יש לי שעורים ב JS, לצייר את לוח הכפל. הבדיחה מוכרת כבר
 

ilaya

New member
היות וההטבה שווה 10 ש"ח (בקושי)

אני אישית מוותר על בלבול המוח שהם יעשו לי אחרי שאני ארשם (ינסו בטח למכור לי משהו)...
 

BuildHome

New member
לדעתי כתובת אינטרנט זו עדיין

כתובת אינטרנט. אפשר להתעלם ממה שיציעו לך, זו לא בעיה. אולי אחרים זקוקים לכתובת דומיין ואולי ארשום אחד לניסיון
לי יש אכסון ככה שאני לא אצטרך להקשיב להם אם יציעו לי אכסון אצלם.
 

Tal21M

New member
אז ככה, חשוב.

רשמתי כתובת על שמי. כיצד אני מפנה אותה לאחסון שלי?
 
כן זו היתה ההשערההראשונה אבל...

מה קרה שהספק הוא חינמי? כמו ברינקסטר? אגב רועי אני שולח לך מסר
 
כן זו היתה ההשערההראשונה אבל...

מה קרה שהספק הוא חינמי? כמו ברינקסטר? אגב רועי אני שולח לך מסר
 
לא יודע לא ממש הולך לי עם זה../images/Emo4.gif

דיי מבאס האמתי... כל הזמן אחרי שינוי ה DNS מציג לי שהדף לא נמצא
בעעעעעע חוץ מפעם אחת שזה שלח אותי לאיזה מקום שצריך להדפס דף ולהחתים שם מישהו לא זוכר ממש
ננסה שוב מחר או משהו מקווה שיסתדר
 
תגיד בקשר ל 1asphost...

בחבילה החינמית שלהם יש DB? ואני מבין שאי אפשר לכתוב שם בעברית בעורך קבצים שלהם...
 

חוצפאי

New member
../images/Emo42.gif בוקר שנישן ../images/Emo122.gif ../images/Emo42.gif

לעבוד עד אמצע הלילה ולא לקום בבוקר לעבודה בגלל זה, זה אחד הדברים הרעים
עייף לי כל כך
יומעייף
 
למעלה