בוקר בוקר

ערו

New member
בוקר בוקר

היום אני בחופש,ולא לא לים, היום מלאו 12 חודשים לפטירתו של אבי,כמו חלום רע.. עברה לה שנה..וכמו היה זה אתמול.. אז אני קצת בבית קצת בשוק קצת סידורים ובצהריים ממריא, להיות עם האמא האחים/אחיות ,ביום הקשה הזה. שתהינה לכולכם בשורות טובות, ויום נעים.
 

טאKילה

New member
ערו../images/Emo24.gif

משתתפת בצערך. יהי זכרו ברוך
 

בלו אייZ

New member
ערו יקר ../images/Emo201.gif../images/Emo16.gif

שלא תדעו עוד צער במשפחה. מצטערת לשמוע. תהיה חזק בשביל כולם ובשביל עצמך לא פחות
 
ערו ../images/Emo201.gif

שתדעו רק אושר ושמחה.. אלה הם החיים. תיהיה חזק. כולנו שולחים לך חיבוקים }{
 

jozefin3

New member
../images/Emo140.gifעירו שלא תדעו עוד צער..

ורק בשורות טובות תמיד
וככה חולפת לה השנה, מיום הפטירה , וכאילו לא עברה השנה בכלל.. מן הרגשה כזו, איך הזמן עף והוא איננו...ואלו למעשה החיים , כי הם ממשיכים וזורמים הלאה,,וזה קשה, כי כל דבר יכול להזכיר... צריך לשמור פינה קטנה בלב, ולזכור באהבה תמיד!! שיהיה לכם יום הכי קל שאפשר !! אמןן!!
 

jozefin3

New member
../images/Emo9.gifושוב קראתי לך עירו = סורי =

לא יודעת למה זה קורה לי
יום טוב ערו
 

שמים1

New member
ערו

תיהי נשמתו צרורה בצרור החיים , ומנוחתו בגן עדן. מאחל לך ימים טובים בקרב משפחה אוהבת .
 
למעלה