בוקר בוקר
היום אני בחופש,ולא לא לים, היום מלאו 12 חודשים לפטירתו של אבי,כמו חלום רע.. עברה לה שנה..וכמו היה זה אתמול.. אז אני קצת בבית קצת בשוק קצת סידורים ובצהריים ממריא, להיות עם האמא האחים/אחיות ,ביום הקשה הזה. שתהינה לכולכם בשורות טובות, ויום נעים.