ובכן כשר, אהרון אוקלי איש לפידות
כיוון ששני הורי דוברי ערבית. בעיקר משום שנולדו בסוריה ובעירק, ושניהם סורים. כיוון שבתם למדה ערבית במוסד מכובד מאוד. כיוון שבתם דווקא יודעת להתנצל כשצריך [ולא להנצל כשצריך, דווקא], כיוון שבתם של הורי , ולא הצעירה אלא הבכירה והבכורה היא נעל בית מעצבנת כשהיא נתקעת על נושא שולי שלא חשוב לאיש מלבדה, אכלת אותה. אומרים צבאח. ולא סבאח. מדגישים את הס' עד שיוצא עשן או רוק, אבל מלמטה, עמוק בגרון. כמו [כן, כן כן...] צדאם חסיין. אז לא אומרים צבאח פולני כזה, שבו נשמע כאילו הצ יצאה לנופש בהרי אורל, או סתם בורשה. אבל צ' היא. לך אל כל תימני מצוי,עצל, הקשב לבמטאו המקסים, וחכם. ואם לא , בוא אל אבא צ'לי לשיעור. מחאת השחורים יוצאת לדרך. [למרות שהשיער שלי נשאר אדום ינעל אבוהו] וכעת: רוח בלט אל בחר. [אמרת שאתה דובר ערבית] בחיבה - מפוזרת