בוקר אורררר.. ..

12אניהיא

New member
אני...

בגלל העוגיות עם הריבה באמצע.. חולה על לפרק אותם.. בוקר טוב אחתוש
--------------------------
בוקר טוב כולם
 

שמים1

New member
בוקר טוב , גם אני מצטרפת ../images/Emo3.gif

לקפה חם עם קצף של טרי ולעוגיות ריבה פריכות בפה. שיהיה יום מקסים לכולכם |חיבוק.
 
../images/Emo167.gif../images/Emo9.gif../images/Emo99.gif מת על אלה עם

ריבה [יש למשוך את ה"ריש" ולשים פתח ב "ב" ולהרפות ב"ה"]
 

טאKילה

New member
בוקר טוב לכולם../images/Emo96.gif../images/Emo42.gif

תהנו מעוגחות הריבה עוגיות טעימות. אני עם הנס שלי
יום נפלא לכולם
אחתוש
 
בוקר טוב איזה כיפיוף

הבוקר לא העיר אותי השעון, די סיימתי את שבוע העבודה מסטלבטת לי בבית ועד שהתעוררתי נשארה בשבילי איזה עוגית ריבה? כזאת פושטית כמו פרח עם חור באמצע שרואים ת'ריבה עם אבקת סוכר מלמעלה. בוקר טוב ליאור
 
גוטאנ מורגין...../images/Emo66.gif

בוקר טוב אחת,בוקר טוב פורום יקר. אני אוהב בבקר לחמיות ככה פריכות,טריות. לא שמן והולך נהדר עם נס
 
שמע לי Love and kisses

תמרח עליהם קוטג' שים עיגול עגבניה למעלה בוקר טוב , איך הקרסול מה עם היונים? חזרו לעשות בית אהבה במסתור כביסה? ליאור
 
בוקר טוב ליאורי../images/Emo141.gif

תודה על ההמלצה,בבית אני נהנה מהן עם גבינות אבל בעבודה...אולי אמרח טיפקס...עם מחק מעל....בהההה... היונים מצאו מיסתור אצל השנים הרוסים מעלי...אני שומע את השכנה בבקר מסלקת אותם ומקללת ברוסית...&%$#@...
 

jozefin3

New member
../images/Emo6.gifבוקר לך נשיקות../images/Emo6.gifויכולה גם לומר

לך ברוסית בוקר אור...זה קל...&&@$$^**<<:"<<:.......הבנת!! אני לא!!!
 
בוקר טוב JOZ ../images/Emo96.gif

שגרים מתחת למשפחה רוסית ועוד 3 דורות,סבא סבתא,אמא אבא,בן כלה... כאילו את גרה מתחת לסאבוואי...רעשים חבל על הזמן. אתמול בלילה שמעתי גניחות ולבסוף אנחה... מוגזם לא?
 
מה פתאם../images/Emo13.gif

בעודי מנסה להירדם ובזמן שאני סופר
התחילו השניים מלמעלה בספורט למבוגרים...עכשו המיטה שלהם חורקת...ולמיס רומניה בכלל זה לא הזיז היא בקטע של
,היה לי סיפוניה הבלתי גמורה של באך,חיררר חיררר חיררר חוררר חוררר... לבסוף נירדתי מעט אחרי חצות שהכל נדם.
 
בוקר טוב joze...וגם לכלכולללם

ברוסית זה "דוברה אוטרה" בערבית זה "מסע אל חיר" באנגלית זה "גוד מורנינג" בצרפתית זה " בון ז'ור" באיטלקית "בון ז'ורנו" בעיקר שיהייה דוברה מסע בון גוטה גוטה והכל טוף... ליאור
 
זהו, וסליחה שאני מתערבת....

אבל בערבית זה צבאח אל ח'ייר. מסאא אל ח'ייר, זה ערב טוב, גם טוב כמובן. אז בוקר אור לכוווולן ולכוווולם
 

tvrui10

New member
סליחה שאני מתערב..

אבל סבאח אל ח'ייר בס' ולא בצ'... ואגב, אפשר גם לא להתערב ואז מימלא אין צורך לבקש סליחה.. ותחשבו על זה.. קצת פילוסופיה על הבוקר...
 

אלמרה

New member
חד משמעית את צודקת...

ה"צ" בערבית מבוטאת דומה ל "ס" וזה מטעה רבים וטובים בעיקר אם הם רומנים....
 
למעלה