בוקרררררררר

בוקרררררררר../images/Emo42.gif

שוב בוקר משעמם כמו תמייייד.... קמתי חסרת רגשות לגמרי... בוקר טוב\לא טוב\ עם מצב רוח\ בלי... לא חשוב... ישנתי טוב הלילה הזה
שיהיה לכולם המשך יום מדהיםםםםםם
וד"ש למעיין ולעדי הפאקצות
 

Koala Girl

New member
חח לקחת קשה../images/Emo122.gif

פקאצה
סתם סתם...שלא יתחילו נאומים עוד פעם חחחחחחחחחחח
 
../images/Emo6.gif זה היה בכוונה הפעם...

את הנאומים שלי נתתי לך אתמול
בא לך עוד קצת
רק אם את תתעקשי...
 
בוקר טוב כוווווולם ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo42.gif

וואי, קמתי מוקדם היום
ואין לי מושג למה... שיהיה לכולם יום טוב ומוצלח
נטלי ועינבי ארנבי
המון המון מזל טוב
 

LiRooZ

New member
../images/Emo25.gifבוקר טוב לכולםםם../images/Emo25.gif

בוקר טוב והמשך יום נעים לכולם =)
 
../images/Emo41.gifבוקר טוב../images/Emo70.gif

היתעוררתי לא מזמן וחלמתי כהרגלי חלום מאוד מוזר שלדעתי יעודד את אביחי אז אם אתה רוצה לשמוע אותו למסן
יומטוב
 
חחחחחחחחחחחחח בוקר../images/Emo3.gif../images/Emo110.gif

איי קמתי לפני כמה דקותת.. ישנתי מזה טוב
עלוווששש
בהצלחה בריסוס
.. חחחחחחחחחחחחח ואת המצאת את השחר הזה לא אני!!!!.. גמני צחקתי מלא זה בסדר
ד"א סתכלי תהודעה שהשארתי לך במסןן יום חמישי אילתתת
רק שאני צריכה לקום ב7 בבוקר
שיהיה לכם אחלללהה יום
 
צהרייייייייםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

פוטווווווווווווווווו אני צכה לדבר איתך אז תתחברי למסן.. ואביחיי הפורום של עמרי מה עובר עליו!??! חחחחחחחח....(כרפעליו) המשך יום טוב לכולם אוהבתותכם הודי
 
למעלה