בוקררררררררררררר../images/Emo70.gif
פשוט אל תשאלו למה קמתי ככה עכשיו,אל תשאלו
. נו טוב,..
קיבלתי כמה דברים מאמא של עמרי, ואני עוד מעט יוצא לחלק פליירים בגן יבנה
חחחחח רק שייכה בע"ה.. כל מי שבאולפנים היום
(יודעים על מה אני מדבר) תהנו,תעשו חיים ותכבשו את המצלמה
המשך יום מקסים ל-כ-ו-ל-ם