בוקרררררררר

יעל 13

New member
בוקרררררררר

אתם בטח ישנים....איזה כיף לכם...אני עוד לא הלכתי לישון ואני גם לא ילך לישון היום כי אני אמורה לקום ב9 כי עושים לנו ריסוס לחרקים *האמ מיכל* ונאי צריכה לצאת מהבית ל7 שעות.....ואי איך השתגענו עם אופיר אה מיכל? חחח עלק חבר שלך שחר...חחחחחחח כמה צחקתי יווו יאללה תהנו מהחלומות שלכםםם שיהיה לכולם יום מקסיםםם
 
אתם במסנג'ר שניכם../images/Emo35.gif

אה בעצם אביחי לא כי הרגע התחיל המומינים... אבל את דידי במסנ'
 

Koala Girl

New member
שיט שכחתי../images/Emo7.gif אוף אביחי יא |נעל|

למה לא הזכרת לי?!?!?! עכשיו בכלל אתה מוחרם
 

אביחי 33

New member
חחחח אני אמור להזכיר../images/Emo35.gif../images/Emo12.gif

גם באמ"ל לפני כמה ימים אמרת לי להזכיר לך
חשבת אני יומן פרטי
וגם את מוחרמת
 
../images/Emo42.gif בוקר טוףףףף ../images/Emo42.gif

יאללה קומו הבוקר הגיע
שיהיה לכם יומטוב ונצלו את היום כמה שאפשר...
 

אביחי 33

New member
בוקררררררררררררר../images/Emo70.gif

פשוט אל תשאלו למה קמתי ככה עכשיו,אל תשאלו
. נו טוב,..
קיבלתי כמה דברים מאמא של עמרי, ואני עוד מעט יוצא לחלק פליירים בגן יבנה
חחחחח רק שייכה בע"ה.. כל מי שבאולפנים היום
(יודעים על מה אני מדבר) תהנו,תעשו חיים ותכבשו את המצלמה
המשך יום מקסים ל-כ-ו-ל-ם
 

kerern

New member
בוקרררררר!הזכרה שיש היום הכה את המו

מחהההההההההה :p=)
 

natali2007

New member
../images/Emo42.gifבוקר מצוין!!

היום יש לי יומלדת כמו שאתם יודעים
אם לא אז עכשיו כן חחחח
המשך יום מקסים ניפלא קסום ומצוין!!!!!!!!!!!!!
אוהבת המון!
נטלי
 
למעלה