בוקרררררררררר

עכשיו כעעעע../images/Emo107.gif../images/Emo26.gif

ני'ןדשנכדגךלכנ'קןדףניףחקלנע'שקףםוכי\דגםחעהנקם'דרכנמ'קל ( אל תרשמי כלום עכשיו כדי שאני
אנצח!
)
 
בוקר טוב../images/Emo12.gif../images/Emo110.gif

הלכתי לישון ב6
ונרדמתי עד בערך עכשיו (חוץ משהתעוררתי כמה פעמים באמצע..) ואני עייייייייפפפפפפהההההההה.. אתמול בלילה זרקתי על אנשים לחם מהחלון
משו כזה
ואני אחותי עשינו מלא מלא שטויות.. מיום רביעי בערב אני מתחילה לישון רגיל.. כדי להתרגל לבצפר.. אני הולכת להתקשר לחברה שלי לשאול איך היה בחונכות עכשיוו.. אוף אני יהרוגג אותה למה לא אניי
שיהיה לכםם אחלה יום
 
חחחח פוטו תחזרי לישון

יוו אין לכם משוג איזה קטלוג ברמהההההה עשית לה עם הדינוזאור כל מי שמעוניין יכול לימצוא את זה בסניפים האלו: סניפים: קריית שמונה , תל אביב , חולון ,ירושלים , באר שבע , ראש העין , חיפה , איילת , טבריה , בית שאן , כפר סבא , ראשון , נתניה , הרצליה, אגב גם ניפתחת חנות חדשה בשם:$NiChAIUsHi& אתם מוזמינים לבוא
 
יאו גמני צריכה להתרגל../images/Emo3.gif../images/Emo107.gif../images/Emo12.gif

מיכי! את מפגרת!!!!! מה את קמת עכשיו!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? את לע נורמלית את מבזבזת את היום על שינה!!! אחרי זה את מפסידה את כל החופששששששש! מחר אני יעשה לך השקמה ב12
הדס
חוווווווווולההההההעעעעעעעעעליייייייייייך ולע קיללתי ברצינות! חיחיחי
 
ערב טוב../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo80.gif

יווווו ישנתי מלאן מלאן
חזרתי הבייתה מהסדנה בחוג שלי
ומיד שהגעתי כבר נרדמתי על הספה
איזה כיך זה לישון
כשחושבים על זה... חיחיח המשך יום טוב אנשים
 
למעלה