בוקרררררררררר

יעל 13

New member
בוקרררררררררר

אני יוצאת עכשיו לעבוד...אוף אין לי כוח...ישנתי בקושי שעתיים....נופרושקההההההההההה תבואיייייייייייי
 
בוקר טוב לכולם../images/Emo42.gif../images/Emo42.gif../images/Emo42.gif

יעלוש התפלאתי שאת ערה בשעה כזאת!! בהצלחה בעבודה
קמתי מוקדם כי יש לי פולל סידורים..!!
במשך יום מקסים לכולם
 
בוקר טוב לכולם../images/Emo42.gif

בוקר טוב לכל הפורום המקסים הזה
והיום צריך לשמוח
תשאלו למה
למה
כי היום סופסוף מתחילה אהבה מעבר לפינה בלי ההתנתקות
אני מאוד מאוד מקוה
טוב.. אז שיהיה לכולם
המשך יום נעים
ובוקר טוב
 
../images/Emo26.gifגמניי מאוד מקווה.....

מלח מים מלח מים... בן פורת יוסף כן יהי רצון הלוואי ינשאללה יש עוד מילים ששכחתי
 
בוקרירייייייי

שאלוםםםםםםםםםםםם... אוקי אז ככה הגעתי למסקנה שמעכשיו אין יותר חירפונים חלס זהו ניגמר אני יותר לע מיתחרפנת יש מבין!?! אני רק מטפלת.. חופי גמני עוד מעד עפה לעשות סידורים רוצה לבוא איתי לקניון נילך ביחד? אמממממממממממ וזהו.. שיהיה יום טוב לכולם.
 
כןןן בטח../images/Emo70.gif../images/Emo99.gif../images/Emo107.gif

ממש ממש מאמינה לך הודי... את תהי תמיד מחורפנת .. חוצמזה.. למה להפסיק !?,אני חולה עליך ככה
נ.ב
איך ישנת?!
 
חחחחחחח אממ תבואי אליי הבית

את יודעת איפה ההורים של הראל סקעת גרים אז תבואי אני יחכה לך ליד המכולת..
 
למעלה