אוקיי ניסיתי
הצלחתי להפעיל אבל הבנתי שזה משחק תפקידים בנוי מה שאני צריך לבנות בו זה רק דמויות ו/או הרפתקאות זה לא מה שאני מחפש אני רוצה תוכנה שתעזור לי לבנות משחק שלם החל מהחוקים ומסדות הנתונים וכו' וכו' בצורה מודולארית נראה לי שאני אצטרך לתכנת דבר כזה אבל אין לי כל כך סבלנות לגרפיקה... מה עושים?