בונה משחקים

panters

New member
בונה משחקים

מישהו מכיר איזושהי תוכנת Game Maker טובה? אני רוצה לבנות משחק שהוא מעיין משחק תפקידים ומצד שני משחק שהוא משחק אסטרטגיה (שניהם מונחי תורות) מי יכול לעזור לי?
 

The Evil Rabbit

New member
אני לא אהבתי את RPG maker

היא לא פשוטה כמו שמתארים אותה... למרות שאני מניח שהיא יותר פשוטה מתוכנות אחרות ובטח מללמוד תכנות..
 

panters

New member
אני יודע כבר תכנות

אני פשוט עצלן אני אבדוק את זו ונראה תודה :)
 

l o r e

New member
חפש משתמש בשם ASP Zone

הוא בונה מנוע למשחקים מבוססי מו"ד 3 במשך כמה שנים כבר, ואולי הוא ישמח לשתף פעולה.
 

panters

New member
אני לא יודע מה לא בסיידר

אבל כשאני מנסה להוריד את התוכנה (SITE 3) אז הקובץ העיקרי לא נמצא שם האתר השני לא קיים והראשון לא ברור... אפשר הדרכה על האתר הזה?
 

IceL

New member
לא מכיר אותו בעצמי

הרצתי חיפוש בגוגל על rpg maker.
 

panters

New member
אוקיי ניסיתי

הצלחתי להפעיל אבל הבנתי שזה משחק תפקידים בנוי מה שאני צריך לבנות בו זה רק דמויות ו/או הרפתקאות זה לא מה שאני מחפש אני רוצה תוכנה שתעזור לי לבנות משחק שלם החל מהחוקים ומסדות הנתונים וכו' וכו' בצורה מודולארית נראה לי שאני אצטרך לתכנת דבר כזה אבל אין לי כל כך סבלנות לגרפיקה... מה עושים?
 

ogmios

New member
רעיון אחר

אולי אפשר להלביש את המכניקה שאתה רוצה ליצור על גבי מנוע גרפי קיים, כמו זה של Unreal?
 

panters

New member
גררררר לא ת ל ת מ י מ ד

אין לי בעיה עם מנוע קיים למרות שאני לא חושב שקיים אחד שמתאר את מה שאני מחפש אבל אני לא רוצה תלת מימד ואני לא רוצה REAL TIME אני רוצה מונחה תורות
 

ogmios

New member
same difference

חייב להיות מנוע גרפי open source גם לדו-מימד.
 

ogmios

New member
מקום טוב להתחיל בו

נסה את הלינק המצ"ב. צריך קצת לנבור שם, אבל אני מאמין שתמצא שם כמה דברים שיכולים לעזור לך.
 

panters

New member
אויש

זה נראה לי כבד מדי איפה בפורומים אני יכול למצוא מתכנתים וגרפיקאים שאוהבים משחקי תפקידים וירצו לבנות איתי ביחד משחק או תוכנות אחרות?
 

Break Dance BoY

New member
חחחחחח....

אני בטוח שכמה ימים לפני שהו יסיים יצא משחק דומה לשלו ויותר טובD:... חחחחחחח סתם צוחק... עומר.. אחי שלו גבר!!
 

panters

New member
שיוציאו

אני לא חושב שמישהו יוציא גם אם כן הוא לעולם לא יהיה מה שאני מחפש כי אני מחפש משהו ספציפי ביותר בשבילי בלבד...
 
למעלה