בולה בולה

daniel..

New member
בולה בולה

מישהו מכיר את המקום הזה?! מיקום מדוייק?! קבלתי תמונות מדהימות מהמקום והנה אני מצרף תמונה כדי שתראו
 

daniel..

New member
ובמבט כללי על האיזור...

מבט ממעוף הציפור על כל האיזור... שלכם דניאל..
 

jess

New member
לא מכירה......

אבל הייתי מתה להיות שם....... ג´ס
 

עינת.. :-)

New member
וואווו דניאל..

איפה זה המקום הקסום הזה? ע י נ ת . . כבר אורזת
 

מוישיקו

New member
אולי,,,,,,,,,,

אני לא מכיר את המקום אבל זה מזכיר קצת את סרילנקה-ציילון אבל לא מוכן להישבע על כך מושיקו
 

daniel..

New member
אז מה את אומרת על הבא?!

מתאים לך?! רק שנינו ביחד?! שלך דניאל..
 

מוישיקו

New member
ואולי,,,,,,,,,

זה בכלל תאילנד? האי P.P. או אולי פוקט? או אחד ממקומות המחבוא בפסיפיק מושיקו
 

daniel..

New member
או על זה.......

להיזרק על החוף הזה?! לא להאמין שהוא ריק!!!!!!!!!!!!
 

מוישיקו

New member
לפי החול

אז זה יכול להיות תאילנד פלאוואן-פיליפינים בוראקאי-פיליפינים סרילנקה או מקום אחר בפסיפיק
 

daniel..

New member
איזה דפוק אני...

BORA BORA זה שם המקום... אז אולי בכל זאת מישהו שמע?! מישהו ראה?! מסכן הגלובוס אצלי בבית מה עשיתי לו..... שלכם דניאל.. (שעדיין מתעלל בגלובוס) נ.ב. עוד תמונה משם להתנאתכם...
 

daniel..

New member
שניה לפני שהייתי כאן...

עוד תמונה אחת אחרונה מהמקום... להנאתכם דניאל..
 

לבונה

New member
דניאל...בוא רגע...

בולה בולה זה מ"גבעת חלפון אינה עונה" בולה בולה...יעלי איפה את... או/ו שאתה תחת השפעת האינדיאני...לך תדע... בולה בולה איפה את בולה בולה איפה את
ונה
 

Spiderwoman

New member
באמת מלעון!

חשבתי סתם הוא אומר בולה בולה! ג´מני חשבתי ישר "מה מגבעת חלפון?!" חחחחחחחחחחחחחחחח... דניאל מצחיקול אחד! לא נורא נסלח לך אם תבטיח שתיקח אותי ואת לבונה <מתה להתקע איתה על אי בודד>
 

daniel..

New member
מה???????

"מתה להיתקע איתה?!" את יודעת מה זה עשה לי כרגע?! רק העלה אותי לגבהים אטמוספיריים... עכשיו אני חייב למצוא את הבורה בורה הזה!! פשוט חייב!! שלך דניאל.. (מתה להיתקע איתה... איפה המנהלת כשצריך אותה.. איפה?!)
 
למעלה