BORA BORA זה שם המקום... אז אולי בכל זאת מישהו שמע?! מישהו ראה?! מסכן הגלובוס אצלי בבית מה עשיתי לו..... שלכם דניאל.. (שעדיין מתעלל בגלובוס) נ.ב. עוד תמונה משם להתנאתכם...
חשבתי סתם הוא אומר בולה בולה! ג´מני חשבתי ישר "מה מגבעת חלפון?!" חחחחחחחחחחחחחחחח... דניאל מצחיקול אחד! לא נורא נסלח לך אם תבטיח שתיקח אותי ואת לבונה <מתה להתקע איתה על אי בודד>
"מתה להיתקע איתה?!" את יודעת מה זה עשה לי כרגע?! רק העלה אותי לגבהים אטמוספיריים... עכשיו אני חייב למצוא את הבורה בורה הזה!! פשוט חייב!! שלך דניאל.. (מתה להיתקע איתה... איפה המנהלת כשצריך אותה.. איפה?!)