בוילר חשמלי דולף

schwas

New member
בוילר חשמלי דולף

בעת השיפוץ, החלפנו בוילר חשמלי ישן לבוילר חדש של כרומגן. הקבלן הוא זה שהתקין וקנה את הבוילר - 120 ליטר - במחיר כולל 1500 ש'. נכנסנו לדירה לפני שבועיים, בזמן הדלקת הבוילר, הוא מטפטף כמות נכבדה של מים בין 2-3 ליטר. לפי דברי הקבלן, יש כנראה לחץ מים גדול מדי בדירה, והפתרון שהציע :א. לחבר צינור לשסתום ולהוליך החוצה את המים. ב.להתקין צמצם ללחץ המים. הפתרונות לא באים בחשבון, מבחינתנו. פתרון א: הדוד רחוק מיציאה ואנחנו לא רוצים לגרור צינור לאורך כל החדר. ב. דווקא זרם המים הוא הדבר הנהדר בדירה. לדיירים מהם קנינו את הדירה לא היתה בעיה של יתר לחץ מים. כרומגן מציעים עזרה טלפונית, אך לא מגיעים, כיוון שהקבלן הוא זה שהתקין, ולא טכנאי מטעם.כרגע, לא הציעו הצעה שונה מהקבלן. יש לכם רעיון? הרבה תודה על העזרה
 

cooper1950

New member
שטויות

הדוד לא אמור לדלוף מהחיבורים.שסתום הפריקה מטפטף לעיתים וגם צריך להפעילו מדי פעם כדי שלא יתפס,אבל הוא אמור להתנקז למערכת הדלוחין.
 
לא ברור מהיכן הטפטוף?

אם זה מפתח השסתום האל-חוזר - הבעייה מתחילה בכך שפתח השסתום הזה לא מחובר למערכת ניקוז, כפי שצריך היה להיות. בהנחה שזה השסתום, באיזו טמפ' של המים בערך הוא נפרץ? זה לא אמור לקרות בטמפ' עבודה רגילות (55-60 מעלות). אולי הטרמוסטט מכוון גבוה מדי? נסו להפעיל את הדוד לפרקי זמן קצרים יותר ולבדוק לאחר כמה זמן מתחיל הטפטוף, ומהי בערך טמפ' המים החמים שיוצאים מהברזים בבית בשעה שזה קורה. אם המים חמים מאד, עד כדי יכולת לגרום לכוויות - הבעייה אכן בטרמוסטט. בקשו מהקבלן לכוון אותו נמוך יותר. הרעיון של "יתר לחץ מים" לא נשמע סביר, כי בהנחה שהשסתום תקין, הפריצה שלו מתרחשת בלחץ כפול מהלחץ שהעירייה מספקת (פחות מ- 4 אטמ'), ונועדה למנוע נזק לצנרת המים החמים בדירה.
 

ITCHAKG

New member
דרך אגב- התקן או הל"ת מחייבים

בצוע ,מגש טפטוף מתחת לדוד וכן חיבור ברז הפריקה לצנור דלוחין. באם אינך יכול לבצע חבור לנקודת ניקוז,כדאי שתבטח את הדירה גם לנזקי מים-כי מי יודע מה יילד יום ומה יקרה (חו"ח), באם הטרמוסטט בדוד יתקלקל.
 
למעלה