בוגארט

saaror

New member
הוא מפחד מדבר אחד

שתיגמר לו השתיה בבקבוק הברזל והוא יצטרך לשתות מבקבוק רגיל
 
לא יכול להיות שהוא חא פוחד מכלום

להפך- מודי מאד מאד מפחד שהקוסמיל האפלים שהוא הצליח לללכוד יחזרו לנקום בו.. לכן הוא כזה זהיר...
 
רואה את מה שמפחיד אותו

מה שמגניב בבוגרט הוא שבעצם זה שאנשים מסתכלים עליו, ומפחדים ממנו, הם מעניקים לו כוח. הבוגרט לא מקבל את כוח להפחיד בגלל שהוא רואה מישהו, אלא בגלל שמישהו רואה אותו. אני חושב שזה הסימבוליות של הבוגארט. אנשים מעניקים לו כוח, ואנשים גם יכולים לקחת אותו.
 

black robe

New member
נראלי שהוא רואה את מה שהוא../images/Emo63.gif

מפחד ממנו, ז"א, אף אחד לא יכול לראות את הצורה האמיתית שלו, אז גם לא מודי עם עין הקסמים שלו.
 
אני חושב ככה

הרעיון בבוגרט זה לא שהוא לובש צורה של הדבר שהכי מפחיד אותך... אלא שכשאתה מסתכל עליו הוא נראה לך כמו הדבר שהכי מפחיד אותך... ז"א כהארי מסתכל הוא רואה סוהרסן.. כשלופין מסתכל הוא רואה ירח.. אבל כל זה זה לא בגלל שהבוגארט לבש את הצורה של ירח או של סוהרסן.. אלא כי מה שנראה לנו בבוגארט זה הדבר שהכי מפחיד אותנו. תפסתם את הנקודה? זה גם מסביר מה מודי ראה.. הוא ראה את הדבר שהכי מפחיד אותו כי זה מה שהוא יראה בבוגארט. לכן אף אחד לא יכול לגעת איך בוגארט נראה באמת. כי הוא לא נראה באמת. לכל אחד הוא נראה אחרת. אני לא בטוח בזה אבל זה יכול להסביר. ואגב שאלה אחרת... זה הגיוני שאחרי שהארי למד להלחם בסוהרסנים ולהבריח אותם בצורה מושלמת הוא עדיין כל כך פוחד מהם אפי' יותר מוולדמורט? מילא בספר השלישי זה מובן הוא רק פגש אותם הוא לא יודע להלחם בהם... אבל בספר הרביעי הוא חלם שוולדי רוצה להרוג אותו. הוא יודע להביס סוהרסן בצורה מושלמת! אז למה במשימה השלישית (ספר רביעי) הבוגארט נהפך לסוהרסן? שהיה נהפך לוולדמורט או משהו כזה...
 
): אני רוצה להגמל!!!

ודנקי- את\ה (לא יכול להסתכל אחרי שהתחלתי לכתוב מצטער..) מכיר\ה את מפקד צבאות? saaror ואני יריבים... (במשחק כמובן!!!!! לא באמת!! חס וחלילה!!!)
 

דנקי

New member
חחח..

כמה פעמים ביקשתי לא לקרוא לי דנקי?? כמה?? אולי 793271923479123748 פעמים!! השם שלי זה דניאלה!! ד=נ=י=א=ל=ה!!! יש מבין??
 

דנקי

New member
אבא סער תיזהר!!

אמנם אתה אבא שלי (חחחח...) אבל נא לא להתחצף!! *כאפה וירטואלית לסער*
 

saaror

New member
וואי

עסקתי לי במונדיאל ופתאום דנקי באה ונתנה כאפה. *לוקח חגורה ומכה את דנקי על ימין ועל שמאל* עד שהיא תהיה גדולה,היא תהיה מחונכת היטב.
 
למעלה