בוגארט
וואלה כל כך הרבה זמן לא פתחתי שרשור.. טוב, בוגארט - ממיר צורות, בספר השלישי (נראה לי) כתוב שאף אחד לא יודע איך בעצם בוגארט נראה, כי לא ראו אותו כשהוא לבד בחושך, טעות! אלאסטור מודי `עין הזעם` (אני.. חחח) רואה אותו, כמו בחמישי שהוא בדק מה יש בשולחן ההוא, והרי הבוגארט לא ראה אותו, הוא בדק ממרחק גדול מאד, וראינו בשלישי שבוגארט מתרכז בקרובים אליו.
וואלה כל כך הרבה זמן לא פתחתי שרשור.. טוב, בוגארט - ממיר צורות, בספר השלישי (נראה לי) כתוב שאף אחד לא יודע איך בעצם בוגארט נראה, כי לא ראו אותו כשהוא לבד בחושך, טעות! אלאסטור מודי `עין הזעם` (אני.. חחח) רואה אותו, כמו בחמישי שהוא בדק מה יש בשולחן ההוא, והרי הבוגארט לא ראה אותו, הוא בדק ממרחק גדול מאד, וראינו בשלישי שבוגארט מתרכז בקרובים אליו.