בוא יבוא-אבוא-נבוא

טשטושה

New member
בוא יבוא-אבוא-נבוא

ריח תשוקתךָ מתפתל לופת בי מחשבה סובב בי הגיג משכר-מבלבל, הוויתי מגלגל שמש קופחת עלה נושר בנחת חורף נושף ונושב שלג מרפרף ומטפטף אף לא אחד - גם לא בדד ידיר מאפי ניחוח תשוקתךָ, אף לא אחד מהם - יכבה בי את אותה תבערה... וכשגופך אל מולי אשיב לך - מניחוחי, כך במתינות, מתוך סערת הערגה אשלח בך ניחוחה של אישה חפצה... טש
 

שקירה1

New member
מה קרה לרוב כאן ../images/Emo35.gif התשוקה עלתה...

לכידי שירה במלוא הדרה---יפה.
 

טשטושה

New member
אתכם הסליחה

אבל עוד קצת למעלה עד שקסנדרה תראה... שבת שלום, טש
 

קסנדרה*

New member
טשי יקירתי.....

אכן זוהי התשוקה - הבעת אותה היטב במיטב מילותייך.. המילה חפצה בסוף היצירה מורידה מעט את העוצמה של התשוקה - הרי תשוקה היא יצר עז וחזק ומה זה חפצה אם לא רק רוצה...? קסנדרה
 
למעלה