לא תודה...
אני רוצה לישון פעם הבאה! הסתפקתי במה שראיתי... גם אני מקווה ששבוע הבא יהיה באותו מקום מקום פצצה...יש פוטנציאל! בטח לא תרצי להגיע שוב איתי הא? ימינה שמאלה ימינה שמאלה לחזור בחזרה חחחחחחחחחחחחחחח אולי פעם הבאה יהיה יותר קל להגיע הא? לילה טוב חומדדדד התעופפתי למיטה.......
אני רוצה לישון פעם הבאה! הסתפקתי במה שראיתי... גם אני מקווה ששבוע הבא יהיה באותו מקום מקום פצצה...יש פוטנציאל! בטח לא תרצי להגיע שוב איתי הא? ימינה שמאלה ימינה שמאלה לחזור בחזרה חחחחחחחחחחחחחחח אולי פעם הבאה יהיה יותר קל להגיע הא? לילה טוב חומדדדד התעופפתי למיטה.......