בהרהור מספר 9.... מי שמדבר זה במקרה ציון ברוך ??
M morenolocoloco New member 6/9/07 #3 אם יורשה לי להגיד ... ההרהור הכי הזוי בכל הדיסק. מה זה המילים האלו ??? או שקטונתי מלהבין או שעמיר פשוט כתב משהו ברמה של גנון ??? (סליחה על הישירות)
אם יורשה לי להגיד ... ההרהור הכי הזוי בכל הדיסק. מה זה המילים האלו ??? או שקטונתי מלהבין או שעמיר פשוט כתב משהו ברמה של גנון ??? (סליחה על הישירות)