בהרהור מספר 9....

morenolocoloco

New member
אם יורשה לי להגיד ...

ההרהור הכי הזוי בכל הדיסק. מה זה המילים האלו ??? או שקטונתי מלהבין או שעמיר פשוט כתב משהו ברמה של גנון ??? (סליחה על הישירות)
 
למעלה