בהזדמנות זו...

טאקילה~*

New member
קסומה וכולם חג שמח..../images/Emo20.gif../images/Emo48.gif

מי יתן ויבוא ימים של שקט...אמן.
 

סנדי32

New member
חג שמח גם לך קסומה../images/Emo42.gif../images/Emo9.gif

הדבר שהכי כואב באמת הוא שאין ביכולתינו לעשות כלום נגד פיגועים ומניעתם אבל צודקת הם לא יהרסו לנו את השמחה ואת החגים אז חג שמח לכוווווווווווווווולם
וסעודה סוכתית נעימה
 
למעלה