בהזדמנות זו...

קסומה

New member
בהזדמנות זו...

(ולמרות הפיגוע הכואב), רוצה להזכירכם כי, מחר ערב חג סוכות. רגע לפני שאני מתחפפת מפה (עבודה אוף) רוצה לאחל לכולם חג שמח (עד כמה שאפשר) ובטוח (אמן)
 

sahr12

New member
חג שמח גם לך וגם לאלו שלא יהיו

בשבוע הבא..... לנו יש סוכה בעבודה..... ותזכרו שלאתרוג חייבת להיות פיטמה......חחחחחחחחח
 

ר ו ח

New member
מכל החג....

הוא זוכר את הפיטמה.. חחחחחחחחחחחחח
 

sahr12

New member
את מכירה אותי יותר טוב מכולם...

בתור אישתי להיום.....חחחחחחחחחחח
 

sahr12

New member
תאמיני לי קיסמי.....לפי המצב

בהייטק אנחנו עוד נעבוד רבעי ימים..חחחחחחחחח
 

ר ו ח

New member
לא טוב הייטק...

לא טוב!!!!!!! יותיר לך המון זמן ל...ל...חתונותתתתתתתתתתת חחחחחחחחח
 

גליתושש

New member
וגם בעלי עובד בהייטק

אבל,,,,,, אבל,,,, אבל,,,,,, הוא בחופשה בשבוע הבא,,,,,,,,,,, יורדים לאילת.
 

ק-ס-ו-מ-ה

New member
אתמול

הלכתי עם הבנות לקנות קישוטים לסוכה, רחוב הרצל, הרחוב הראשי הפך את עצמו לבזאר של ארבעת המינים. בזמן שאני בודקת את הסחורה <הקישוטים>, פונה אלי דתי אחד בעל דוכן של לולבים ושואל......."את רוצה תומך ללולב של בעלך......" חחחחחחחחח כמעט פרצתי בצחוק מול הפנים שלו.......אילו רק ידע איזה אסוציאציה עלתה לי לראש.......חחחחחחחחח
 
מצטרפת לברכות

קסומי.....תביא ביס (מהעלים הירוקים......חחחחחחח) תעשו חיים וד"ש לימני שלך *קלאודיה-יש חיה כזאת
 
וואווווווו סוף סוף מישהו מוכן .....

לחלק מהירוקים שלו.........חחחחחח *קלאודיה-יש חיה כזאת
 
למעלה